کد خبر 232417
۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

شادمهر در گفتگو با <حیات>؛

دولت سیزدهم آرمغان‌آور امید است/ رئیسی پروژه‌های هر استان در سفر اول را با جدیت پیگیری می‌کند

دولت سیزدهم آرمغان‌آور امید است/ رئیسی پروژه‌های هر استان در سفر اول را با جدیت پیگیری می‌کند

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت سیزدهم با بهره‌برداری از پروژه‌های استانی و شهری، امید را به مردم ارمغان دادند.

امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزرای ایشان به استان گلستان و گنبد کاووس برای مردم این استان ،سفر امید بخشی بود، چرا که به مسائل پیرامونی که در استان وجود داشت به خوبی پرداخته شد؛ از جمله خلیج گرگان، جزیره آشورا ده ،پروژه‌های آب‌رسانی، برق‌رسانی و فاضلاب استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس، سد نرماب و مناطق آزاد صنعتی، 

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور در دور نخست سفرهای استانی خود به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدند، اظهار کرد: موضوعات فاضلاب، لایه روبی و آب این استان و برخی شهرستان ها گاها بین ۲۵تا ۳۰ سال بود که بدلیل مشکلات مالی متوقف مانده بود،آیت الله رئیسی با توجه ویژه و تخصیصی اعتبار در سفر اول خود این موضوع را به سامان رسانده و در این سفر ، ۲۹ طرح آب‌رسانی، برق‌رسانی و فاضلاب را افتتاح و به بهره برداری رساندند. 

شادمهر با اشاره به اینکه چیزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها تخصیص داده شده بود، افزود: از جمله اتفاقات دیگری که در شهرستان گنبد کاووس با سفر رئیس جمهور و هیآت همراه شان به بهره برداری رسید فاضلاب این شهر بود که در حدود ۲۸ سال بدلیل نبود بودجه متوقف مانده بود که در این سفر  طلسم آن شکسته شد.

دولت سیزدهم آرمغان‌آور امید است/ رئیسی پروژه‌های هر استان در سفر اول را با جدیت پیگیری می‌کند

وی افزود: عملیات این طرح در سال ۱۳۷۴ کلید خورد و و در دولتهای قبلی با ۵۷ درصد رشد عملیاتی متوقف ماند، این طرح با مطالعات بسیار باتوجه به شرایط توپوگرافی گرافی و همترازی زمین در نقاط مختلف طی این سالها انجام شد که با همت دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:سید ابراهیم رئیسی با بازدید از جزیزه آشورا ده ،دستورات ویژه ای برای(موضوعاتی گردشگری) در این جزیره صادر کرد. 

دولت سیزدهم آرمغان‌آور امید است/ رئیسی پروژه‌های هر استان در سفر اول را با جدیت پیگیری می‌کند

شادمهر با اشاره به سد نرماب به عنوان یکی از پروژه های بزرگ استانی گفت: در سفرهای قبلی رئیس جمهور و داوود منظور معاون رئیس جمهور، این پروژه اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی دریافت کرد که تا سال ۱۴۰۳ با ظرفیت مدنظر به بهره برداری خواهد رسید. در این سفر  آیت الله رئیسی و وزیر ایشان  از این سد و روند پیشرفتش بازدید کردند. لازم به ذکر است که ساخت این سد از سال ۱۳۹۰ شروع و قرار بود تا سال ۱۳۹۷ به پایان برسد. اما نبود اعتبارات کافی ،ساخت آنرا با تعلیل روبرو کرد که به همت دولت سیزدهم روند صعودی داشته است. 

 وی با اشاره به اینکه معاونین و وزرای رئیس جمهور به فراخوان هر شهر به آن توجه ویژه ای داشتند ،گفت: هفت وزیر رئیس جمهور از شهر گنبد کاووس دیدن کردند و روند پروژه هار را پیگیر شدند،از جمله بهره برداری چندمدرسه، استخر دانش آموزی و نوسازی و توسعه مدارس از جمله اقدامات ویژه ای وزرا و رئیس جمهور در این سفر بود. 

شادمهر در ادامه گفت: سفر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید به این استان سبب بهره برداری از چند پروژه شد که امید است رفاه و آسایش بیشتری برای ایثارگران ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha