کد خبر 232370
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات بین شهری زیرکوه

آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات بین شهری زیرکوه

فرماندار زیرکوه آغاز عملیات احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه مهم با پیگیری فرمانداری و اجرای هلال احمر انجام می شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدرضا غیرتی پنج شنبه در مراسم اجرای طرح نذر خدمت شهرستان زیرکوه اظهارکرد: اجرای طرح نذر خدمت و اصلاح خط لوله آب در این شهرستان از خدمات شایسته در این شهرستان مرزی بوده که توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

وی با بیان اینکه این طرح در واقع یک کار بی منت خدایی است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی بوده که با دیده احترام به مردم نگاه می کند و در هر کجایی که نیازی باشد به مردم خدمت‌رسانی می کند.

فرماندار زیرکوه با اشاره به خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر در زمان حوادث و سوانح، گفت: در حال حاضر خدمات هلال احمر گستره وسیعی داشته و در بخش های مختلف از جمله محرومیت زدایی، بهداشت و درمان و توان بخشی فعالیت داشته و به مردم به ارائه خدمات می پردازد و علاوه بر وظیفه ذاتی و بین المللی در حوزه های دیگر نیز ورود کرده است.

غیرتی به طرح نذر خدمت اشاره داشت و گفت: طرح نذر خدمت از جهت ارتباط گیری با خیران و همچنین رساندن پیام مسئولان در شهرستان ها و انتقال درد مردم به آنها بسیار طرح ارزشمندی است.

فرماندار زیرکوه به اقدامات مختلف صورت گرفته در راستای اجرای این طرح اشاره داشت و یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی در نقاط محروم و همچنین آبرسانی با اصلاح خط لوله آب شرب با تامین اعتبار از جانب هلال احمر استان و همچنین خیران از جمله این اقدامات است.

غیرتی بیان کرد: فرمانداری زیرکوه آماده همکاری از لحاظ اعتباری و پشیبانی و پیگیری با جمعیت هلال احمر است.

وی آغاز عملیات احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه مهم با پیگیری فرمانداری و اجرای هلال احمر انجام می شود.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه هلال احمر در صحنه های سخت و دلخراش سوانح اولین گروهی هستند که به داد مردم می رسند، گفت: زلزله ای که اخیراً در افغانستان رخ داد، قبل از حضور گروه های مردمی افغانستان، هلال احمر ایران در صحنه حضور یافت و این مایه افتخار است.

غیرتی با بیان اینکه خدمات هلال احمر بی منت بوده و در واقع معامله با خداوند است، بیان داشت: باید به موقعیت هلال احمری ها غبطه خورد که به خلق الله کمک می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha