کد خبر 232250
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

با اعلام معاون حمل و نقل وزارت صمت؛

اعتبار حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تمدید شد

اعتبار حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تمدید شد

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا اعلام کرد که اعتبار پیش فاکتور و حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تمدید شد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، در نامه‌ای خطاب به «علیمردان عظیمی» مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و «محمدعلی تیموری» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعلام کرد که اعتبار پیش فاکتور و حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تمدید شد.

در متن این نامه آمده است:

با عنایت به اینکه در راستای اجرای آئین‌نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحد قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور موضوع تصویب‌نامه شماره ۸۵۹۸۳/ت ۶۱۲۵۴ هـ مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۲ هیات محترم وزیران در خصوص «تخصیص و واگذاری خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران» و برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک مرکزی ج. ا.ا ایران، بانک‌های عامل و شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، فراخوان و ثبت‌نام مشمولان معرفی شده از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران از هفته اول آبان آغاز شد.

لیکن طی مدت اجرای فرآیند تخصیص و واگذاری خودرو، علی‌رغم توافقات و هماهنگی‌های قبلی، در مرحله اجرا، برخی از بانک‌های عامل با مشکل تعاملات سیستمی مواجه شده و امکان ارائه خدمات بانکی به مشمولانی که از نمایندگی‌های فروش پیش فاکتور/حواله دریافت کرده بودند، میسر نشد.

اکنون با توجه به مرتفع شدن مشکل پیش آمده از طرف بانک‌های عامل و همچنین به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مشمولان، شایسته است دستور فرمائید نسبت به تمدید اعتبار پیش فاکتور/حواله‌های فروش صادره در ماه‌های آبان و آذر به مدت یک‌ماه تا تاریخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۲ اقدام عاجل معمول و نتیجه به این معاونت منعکس شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha