کد خبر 232156
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد آغاز شد

کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد آغاز شد

کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز با حضور استادان، دانش پژوهان و دانشجویان ملی و بین‌المللی روز سه‌شنبه به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، آیین پایانی این کنگره فردا، چهارشنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، تولیت آستان قدس و پیام آیت اله نوری همدانی از مراجع تقلید برگزار خواهد شد.

رییس کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز در حاشیه برپایی نخستین روز از این کنگره در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۵۵۰ اثر از سوی اساتید، دانش پژوهان و دانشجویان ملی و بین المللی به این کنگره ارسال شده است.

مرتضی رجوعی فزود: این کنگره به دنبال گفتمان سازی، جریان سازی و تبیین تعالیم، سیره و سنت ثامن الحجج(ع) در پیوند با علوم روز است.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای این کنگره، شبکه سازی و شناسایی محققان و پژوهشگران توانمند در حوزه تعالیم سنت و سیره رضوی است.

رییس کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز ادامه داد: این کنگره این امکان را برای پژوهشگران، محققان و دانش پژوهان فراهم نموده است تا افراد بر اساس رشته تحصیلی، تخصص و دانش خود مسایل روز را با تعالیم امام هشتم(ع) پیوند علمی دهند.

آیین افتتاحیه کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز با حضور پژوهشگران ملی و بین المللی در سالن شهید سلیمانی واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha