کد خبر 232147
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

شهدای مجلس نشان دادند که مجلس باید صدای ملت باشد

شهدای مجلس نشان دادند که مجلس باید صدای ملت باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این یادواره شهدا، قبل از آنکه جلسه قدردانی از شهدا باشد، جلسه تذکر برای یکایک ماست تا غفلت نکنیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین یادواره شهدای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این یادواره شهدا، قبل از آنکه جلسه قدردانی از شهدا باشد، جلسه تذکر برای یکایک ماست تا غفلت نکنیم. شهدای مجلس نشان دادند مردم باید اولویت مجلس باشد. آن‌ها نشان دادند مجلس باید مردمی، فعال و صدای ملت باشد. امروز باید اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه را مبنا و اولویت خود قرار دهیم تا دین خود را به شهدا ادا کرده باشیم.

رئیس مجلس افزود: این نشست مجلس یاد و نام شهداست. ما مردم‌داری را باید از آن‌ها یاد بگیریم. نمایندگان مجلس در انقلاب اسلامی نمایندگان مردم‌اند و عین مردم‌اند. به تصاویر نگاه کنید. آن روزی که مردم در میدان جنگ جان دادند، نمایندگان نیز در میدان جنگ جان دادند. آن روزی که مردم در کف خیابان با منافقین مبارزه کردند، نمایندگانشان نیز در کنارشان با منافقین مبارزه کردند. همچون شهید کامیاب که نماینده شد، اما پیش از حضور در صحن به دست منافقان به شهادت رسید.

محمدباقر قالیباف تصریح کرد: من لایق سخن‌گفتن درمقابل خانواده شهدا نیستم. وظیفه داشتم خیر مقدم خدمت بزرگواران بگویم. وظیفه داشتیم مجدداً با شهدای عزیز در ایام فاطمیه تجدید بیعت کنیم و بگوییم به آن‌ها متعهد هستیم. ما باید حافظان میراث و وارثان شهدا باشیم، نه میراث‌خور شهدا، که در این صورت نه عزت دنیوی خواهیم داشت، نه اجر اخروی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha