کد خبر 232132
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

حمله هم‌زمان پهپادی و موشکی به شمال اراضی اشغالی

حمله هم‌زمان پهپادی و موشکی به شمال اراضی اشغالی

منابع خبری از حمله هم‌زمان پهپادی و موشکی به مناطق شمالی اراضی اشغالی و به صدادرآمدن آژیر هشدار در این منطقه‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، آژیر هشدار در «رموت نفتالی»، «یفتاح»، «دیشون»، «المالکیه»، «شلومی»، «بتست»، «برعام»، «سعسع»، «آویویم»، «دوویو» و «متات» در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی به صورت هم‌زمان با پهپاد و موشک‌های ضدزره هدف گرفته شده‌اند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که مراکز نظامی صهیونیستی «مالکیه»، «برکه ریشا» و «حدب البستان» در شمال اراضی اشغالی از سمت لبنان به صورت مستقیم هدف گرفته شده است.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان ذخیره ارتش این رژیم در مرزهای شمالی در شرایطی «دشوار» و «خجالت‌آور» به سر می‌برند.

همچنین پس از نفوذ پهپادی به منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی، آژیر هشدار در این منطقه‌ها به صدا درآمد.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «عیترون» را با گلوله‌های فسفری هدف قرار داد.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «کونین» و اطراف منطقه‌های «محیبیب»، «میس الجبل» و «مرکبا» را نیز گلوله‌باران کرد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های «شیحین الجبین» و «طیرحرفا» و روستای «اللبونه» در اطراف الناقوره را هدف قرار دادند.

پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «عیترون» و «عیتا الشعب» و حدفاصل شهرک‌های «الناقوره» و «علما الشعب» را با موشک هدف قرار دادند.

اشغالگران اطراف شهرک «بلیدا» را نیز با بمب‌های نورزا هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha