کد خبر 232119
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

آلومینیوم در خانه متوقف شد

آلومینیوم در خانه متوقف شد

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی حیات، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول جذاب و پرهیجان اما بدون گل

در نیمه اول دیدار بین آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان جذاب و پرهیجان بود و دو تیم در نیمه اول با حملات پی در پی به روی دروازه یکدیگر سعی در باز کردن دروازه‌ها داشتند اما دفاع مستحکم دو تیم اجازه به ثمر رسیدن گل را نداد. هر دو تیم در این بازی با توجه به حساسیت پیروزی و کسب امتیاز به یکدیگر امان ندادند اما بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید تا هواداران دو تیم منتظر نیمه مربیان و روند بازی باشند.

تقسیم امتیازها در اراک بهترین راه کار مربیان

آلومینیوم و گل گهر در نیمه دوم با توجه به این که نمی‌خواستند بازنده این مسابقه باشند سرپا حمله بودند تا به گل برسند اما تفکرات سرمربیان دو تیم در نیمه دوم برهم غالب بود و به نوعی یکدیگر را خنثی کردند. گل گهر و آلومینیوم در این دیدار به ۳ امتیاز بازی نیاز داشتند تا به جمع مدعیان لیگ برسند. تعویض‌های دو مربی هم راهکاری نشد و بهترین نتیجه برای دو تیم تساوی شد.

گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک هر دو ۱۸ امتیازی هستند و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رده هفتم و هشتم جدول لیگ برتر حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha