کد خبر 232107
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

اشغالگران موج بازداشت کادر پزشکی را به راه انداخته‌اند

اشغالگران موج بازداشت کادر پزشکی را به راه انداخته‌اند

مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که اشغالگران موجی از بازداشت کادر پزشکی را در این باریکه به راه انداخته است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، منیر البرش مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین در غزه طی سخنانی از بازداشت کادر پزشکی این باریکه توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

البرش گفت: اشغالگران با بازداشت ۳۶ نفر از کادر پزشکی تاکنون، موجی از بازداشت‌ها را علیه این قشر به راه انداخته‌اند. آخرین نفری که از اعضای کادر پزشکی بازداشت شده، رییس بیمارستان العوده بوده است.

وی ادامه داد: اشغالگران دیروز نزدیک به ۱۰ نفر را در بیمارستان العوده بازداشت کردند که یکی از این افراد بازداشتی، دکتر احمد مهنا بود.

مدیر کل وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: اشغالگران بیمارستان العوده را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند و از ورود زخمی‌ها به آن جلوگیری به عمل می‌آورند.

البرش گفت: در جنایت اخیر اسراییل در در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه نزدیک به ۲۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی ادامه داد: در ۳۶ ساعت گذشته ۱۷۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و شمار زیادی از پیکرهای شهیدان نیز هنوز زیر آوار است. در حال حاضر در شمال نوار غزه حتی یک اتاق عمل هم وجود ندارد.

کمی پیش‌تر نیز اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۹۶۶۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۲۵۸۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha