کد خبر 231966
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

ماجرای سوء قصد به پزشک مشهدی و دستگیری عوامل حمله

ماجرای سوء قصد به پزشک مشهدی و دستگیری عوامل حمله

در پی سوء قصد به پزشک در یکی از درمانگاه های خصوصی شهر مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان نظام پزشکی در اطلاعیه ای این اقدام را به شدت محکوم کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عامل این سوء قصد شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، روز گذشته در فضای مجازی کلیپی منتشر شده که در آن عده‌ای در یکی از درمانگاه‌های حاشیه شهر با چاقو و قمه قصد ضرب و شتم پزشک درمانگاه به دلیل امتناع دکتر از دادن نسخه بدون معاینه بیمار را داشته‌اند.

در پی این اتفاق خبرساز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان نظام پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کردند: اقدام به دور از شان افرادی در حمله ور شدن به یک پزشک در درمانگاهی واقع در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد و قصد ضرب و جرح، موجب تاسف و تکدر خاطر جامعه پزشکی شده است و از دستگاه های ذیربط درخواست می شود برای پیشگیری و جلوگیری از وقوع حوادث این چنینی با مسببان این واقعه به شدت برخورد شود.

در این اطلاعیه آمده: پزشکی که مورد سوء قصد قرار گرفته است از افراد دارای سوابق ارزنده در خدمت رسانی به بیماران است و ایشان به دلیل رعایت اصل انطباق و ارجاع خانم بیمار به یکی از پزشکان خانم مرکز و عدم قبول تجویز دارو بدون معاینه بیمار ، مورد سوء قصد از سوی همراهیان  قرار گرفت.

در همین حال، دقایقی پیش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از دستگیری 4 نفر از عوامل حمله به پزشک مشهدی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha