کد خبر 231955
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

نگران سهمیه سوخت موجود در کارت های خودرو نباشید

نگران سهمیه سوخت موجود در کارت های خودرو نباشید

معاون وزیر نفت با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه کارت سوخت تأکید کرد: سهمیه مردم در کارت‌های سوخت حفظ می‌شود و پس از رفع مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، جلیل سالاری در ارتباط زنده مجدد امروز در شبکه خبر، اعلام کرد: در حال حاضر جایگاه‌های عرضه بنزین به صورت سیستم آفلاین و با نرخ دوم اقدام به عرضه سوخت می‌کنند و همکاران ما به تدریج در ۳۷ منطقه و نواحی سوختگیری در کشور در حال رفع مشکل به وجود آمده هستند.

وی در مورد سهمیه بنزین کارت‌های سوخت گفت: سهمیه مردم در کارت سوخت به قوت خود باقی است و بعد از مشکل مردم می‌توانند از سهمیه سوخت خود استفاده کند.

سالاری اظهار داشت: جایگاه‌هایی که بیشترین مراجعه‌کننده را دارند، توسط همکاران ما ظرف یکی دو ساعت آینده مشکل‌شان رفع می‌شود و کل جایگاه‌های سوخت کشور طی ۶ تا ۷ ساعت اینده رفع مشکل خواهد شد و عرضه بنزین به حالت عادی برمی‌گردد، همکاران ما مانند سال گذشته توطئه را به زودی برطرف می‌کنند.

وی از مردم درخواست کرد: مردم نگرانی بابت قیمت سوخت نداشته باشند و تا چند ساعت آینده کمتر به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند و فقط  برای موارد ضروری برای سوخت گیری مراجعه کنند.

معاون وزیر نفت گفت:‌ اولویت ما در برقراری سوخت‌رسانی جایگاه‌های پر مشتری و سپس جایگاه‌های بین‌راهی است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۷ ساعت آینده در کل کشور عرضه سوخت در جایگاه‌ها به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha