کد خبر 231916
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

کشف 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

کشف 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری و کشف 128 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستان های بندرعباس و میناب  پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور و مشک های پلاستیکی ، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های  گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق  به توقیف یک فروند شناور و  یک عدد مشک ماری شدند.

وی با اشاره به این مطلب که در مجموع 128هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 41میلیارد و 400میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد، اظهار داشت: از مجموع سوخت های کشف در سواحل بندرعباس و میناب کشف شد.

سردار بهادر اسماعیلی در خاتمه با اشاره به دستگیری 4 شده  در این عملیات ها ، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha