کد خبر 231893
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

در آیین تشیع شهید گمنام صورت گرفت:

محل تدفین شهید گمنام امامزاده عشق خواهد بود

محل تدفین شهید گمنام امامزاده عشق خواهد بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محل تدفین شهید گمنام مانند امامزاده عشق خواهد بود و برای تمام همکاران من در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه انگیزه جدیدی ایجاد می کند که بتوانیم با توان بیشتر و مضاعف تری نسبت به تحقق آرمان های شهدا گام برداریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس گفت: برکات حضور شهید عالی مقام در وزارت فرهنگ انگیزه‌ای خواهد شد که با توان بیشتر به تحقق آرمان امام(ره) و شهدا کمک کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: محل تدفین شهید گمنام مانند امامزاده عشق خواهد بود و برای تمام همکاران من در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه انگیزه جدیدی ایجاد می کند که بتوانیم با توان بیشتر و مضاعف تری نسبت به تحقق آرمان های شهدا گام برداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پیام انقلاب، پیام استقلال و آزادی و آزادگی است و این موضوع  امروز به مسئله اول منطقه تبدیل شده است،  تصریح کرد: شهادت فلسطینیان و هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی لحظات سختی را برای همه رقم زده و این همان فرهنگ مقاومتی است که امروز شاهد آن هستیم.

اسماعیلی افزود: آرمان ما در این وزارت خانه این بود که پیام انقلاب، جهانی شود و در منطقه همه آن را بر زبان آورند که امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران شاهد این اتفاق هستیم. نهضت امام خمینی (ره)، ۷۰ سال قبل در ایام فاطمیه آغاز شد و الان بعد از چند دهه هنوز ماهیت این نهضت فاطمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha