کد خبر 231842
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

قنادی متخلف در نایسر پلمپ شد

قنادی متخلف در نایسر پلمپ شد

رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: یک باب قنادی در نایسر به علت تخطی از قانون و استفاده از رنگ غیر مجاز در تهیه شیرینی با کسب نیابت قضائی پلمپ و متصدیان واحد مذکور به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمد شاه‌ویسی رییس مرکز بهداشت سنندج اظهار کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و در راستای تشدید اقدامات نظارتی بر خدمات اصناف به‌ویژه در ایام شب یلدا، بازرسان مرکز بهداشت سنندج، ۶۰ کیلو مواد غذایی غیر قابل مصرف را کشف و ضبط کرده و یک باب قنادی را پلمپ کردند.

وی با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم و حفظ امنیت سلامت شهروندان از رسالت‌های مرکز بهداشت است، گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و لزوم اقدامات نظارتی بیشتر با دقت و شدت بالاتر در ارائه خدمات اصناف مختلف بویژه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و همچنین عرضه غذای آماده این مرکز اقدامات ویژه‌ای به اجرا گذاشته است.

رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود: در طی روزهای گذشته بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در قالب گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و اصناف در نوبت‌های متوالی در طول شبانه روز بر فعالیت اصناف یاد شده نظارت کردند.

وی خاطر نشان کرد: براساس نظارت‌های انجام شده ۶۰ کیلو گرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیرمجاز کشف و طی صورتجلسه قانونی ضبط شد.

شاه‌ویسی ضمن به پلمپ یک باب قنادی در ناحیه منفصل شهری نایسر کرد و گفت: طبق قوانین موجود و توجه به سلامت مردم و جلوگیری از به مخاطره انداختن سلامت مردم، استفاده از مواد غذایی غیر استاندارد و غیر مجاز به هر نحو و شیوه کاملاً ممنوع است و با افراد خاطی برابر مقررات و قوانین جاری برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد: یک باب قنادی در ناحیه منفصل شهری نایسر به علت تخطی از قانون و استفاده از رنگ غیر مجاز در تهیه شیرینی با کسب نیابت قضائی پلمپ و متصدیان واحد مذکور به مراجع قضائی معرفی شدند.

شاه‌ویسی در پایان سخنان خود ضمن درخواست از همشهریان فهیم سنندجی برای شرکت در پویش ملی سلامت و اطلاع از وضعیت سلامت خود از نظر میزان قندخون و فشار خون خود گفت: سامانه گویا و شبانه‌روزی ۱۹۰ آماده دریافت شکایات، نظرات و پیشنهادات همشهریان عزیز در زمینه مسائل و مشکلات بهداشتی است و در این زمینه بازرسان و کارشناسان این مرکز در کمترین زمان ممکن نسبت به مرتفع سازی موارد و شکایات مردمی اقدام خواهند کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha