کد خبر 231834
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

قدردانی سرمربی تیم ملی فوتسال از مهمان نوازی مردم لار

قدردانی سرمربی تیم ملی فوتسال از مهمان نوازی مردم لار

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتسال روسیه از حضور در جمع مردم لار ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا در تایلند آماده می‌کند، برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه را در دستور کار خود قرار داده است. این دو بازی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به میزبانی شهرستان لار استان فارس برگزار خواهد شد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه از حضور در شهرستان لار ابراز خوشحالی کرد و گفت: از بدو حضور در این شهرستان از مردم این شهر لطف و مهربانی خالصانه و صادقانه دیده‌ام و خوشحال هستم که خیل عظیمی از هواداران به عشق ورزشکاران کشورشان همه بلیط‌های مسابقه را تهیه کرده‌اند و احساس تأسف می‌کنم که در دو مسابقه‌ای که برای جام رمضان به این شهر دعوت شده بودم نتوانست حضور پیدا کنم.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران هم در این نشست خبری از حضور در شهرستان لار ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما شنیده بودیم که مردم لار خونگرم هستند. از بدو ورود در فرودگاه استقبال گرمی از ما شد و مردم از همه سنین از ما استقبال خوبی کرند. امیدوارم در مسابقه فردا بازی خوبی ارائه بدهیم و زحمات مردم را جبران کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha