کد خبر 231808
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

کشته یا زخمی شدن ۶۳۵ نظامی و سرنگونی دو جنگنده و ۹۱ پهپاد اوکراین

کشته یا زخمی شدن ۶۳۵ نظامی و سرنگونی دو جنگنده و ۹۱ پهپاد اوکراین

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ۶۳۵ نظامی اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مختلف جنگ کشته یا زخمی شده و دو جنگنده و ۹۱ پهپاد آنها سرنگون شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که علاوه بر کشته یا زخمی شدن ۶۳۵ نظامی اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مختلف جنگ، دو جنگنده «میگ ۲۹» و «سوخو ۲۵» و ۹۱ پهپاد ارتش اوکراین نیز سرنگون شد.

در نشست روزانه «ایگور کوناشنکوف» برای اعلام آمار جنگ اوکراین آمده است:

۱. نیروهای ما در محور کوبیانسک در استان خارکیف در شرق اوکراین ۹ حمله اوکراین را دفع کردند و تلفات دشمن در این محور به ۵۰ نظامی رسید و اسلحه و تجهیزات آنها منهدم شد.

۲. در محور کراسنی لیمانسک در جمهوری دونتسک، نیروهای ما حمله اوکراین را دفع کردند و ۹۰ نظامی دشمن کشته شدند.

۳. در محور دونتسک، نیروهای روسیه چهار حمله اوکراینی‌ها را دفع کردند و تلفات دشمن بالغ بر ۲۵۰ کشته یا زخمی بود و تسلیحات و توپخانه آنها منهدم شد. در محور جنوبی دونتسک، نیروهای ما دو حمله اوکراین را دفع کردند، ۱۰۰ نظامی آنها کشته شدند و تجهیزات، سلاح و سامانه‌های توپخانه غربی آنها منهدم شدند.

۴. در محور زاپروژیا، نیروهای ما حمله خصمانه دشمن را دفع کردند و ۵۰ نظامی اوکراین کشته یا زخمی شدند و سلاح‌های آنها منهدم شد. در محور خرسون هم تلفات دشمن به ۹۵ نظامی رسید و اسلحه‌های غربی آنها منهدم شد.

۵. یک جنگنده میگ -۲۹ و یک جنگنده سوخو ۲۵ در منطقه نیکولایف و دونتسک سرنگون شدند. ۹۱ پهپاد اوکراین در لوهانسک، دونتسک، خارکیف، خرسون و زاپروژیا سرنگون شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha