کد خبر 231622
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

بیانیه علمای اهل تسنن خراسان‌شمالی در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک

بیانیه علمای اهل تسنن خراسان‌شمالی در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک

جامعه روحانیون اهل سنت خراسان‌شمالی در بیانیه‌ای حادثه تروریستی و حمله مسلحانه به کارکنان نیروی فراجا در راسک را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، جامعه روحانیون اهل سنت خراسان‌شمالی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی و حمله مسلحانه به کارکنان نیروی فراجا در راسک، از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی کشور مطالبه دارند هرچه سریعتر مخلان امنیت ملی را دستگیر نموده و به اشد مجازات برسانند.

در بیانیه مزبور آمده است؛ «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‏شوند.

در این بیانیه ذکر شده است؛ نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نمود اقتدار و نظم در جامعه هستند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند که ما اهل سنت قدردان آنها هستیم.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است؛ متاسفانه دیروز از رسانه‌ها مطلع شدیم که تعدادی از برادران ما در کلانتری راسک از توابع سیستان و بلوچستان مورد حمله تروریستی و ناجوانمردانه قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند که ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، خانواده این شهدای عزیز و آحاد ملت ایران ما جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی هرگونه اقدام تروریستی از سوی هر گروهکی را به شدت محکوم نموده و از مسوولان انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم افراد دخیل در این حادثه تروریستی را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

من الله توفیق
الحاج غفورآخوند یزدانی/ الحاج گلدی آخوند کمالی/ الحاج خالمحمد آخوند سرفراز و دیگر علمای اهل سنت خراسان شمالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha