کد خبر 231528
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

داوری مشکلی نداشت

داوری مشکلی نداشت

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و شایسته برد در این دیدار بودیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ علی خطیر در پایان دربی صد و دوم که با نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم استقلال و پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. پس از پایان بازی به رختکن استقلال رفتم و به بازیکنان خداقوت گفتم. همه آنها از کسب نتیجه تساوی ناراحت بودند و از همینجا باید به شرف آنها درود بفرستم. حق استقلال در این بازی مساوی نبود.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: برای این بازی بسیار استرس داشتم و حتی نتوانستم صحنه پنالتی یامگا را ببینم و وقتی که گل شد به سرجای خود برگشتم. شانس آوردیم که سیستم کمک داور ویدئویی VAR در این بازی بود، وگرنه باز هم حق ما در دربی خورده می‌شد.

خطیر درباره قضات موعود بنیادی فر در این بازی گفت: او از داوران بین المللی فوتبال ایران و بسیار قضاوت خوبی داشت و به تصمیماتی که در جریان بازی گرفت، احترام می‌گذارم. از مسوولان فدراسیون فوتبال تقاضا دارم که از نیم فصل دوم یا از ابتدای فصل آینده تمامی بازی ها را با VAR برگزار کنند تا هیچ اشتباهی رخ ندهد.

او افزود: فشار بازی مخصوصا در دربی بسیار بالا است اما در این دیدار از هر دو تیم شاهد یک بازی جوانمردانه بودیم و حضور بانوان برای اولین بار در تاریخ و دربی از نکات مثبت بود که امیدوارم در دربی های آینده شاهد حضور بیشتر این عزیزان باشیم. اهل کری خواندن نیستم اما باز هم می گویم استقلال در تمام طول بازی سر تر از پرسپولیس بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha