کد خبر 231527
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

مراسم تشییع ۶ شهید گمنام در شهر قم باید الگویی برای کشور باشد

مراسم تشییع ۶ شهید گمنام در شهر قم باید الگویی برای کشور باشد

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مراسم تشیع ۶ شهید گمنام در قم باید الگویی برای کشور باشد گفت: شهرداری قم در تمام مراحل از تشیع تا تدفین و ساخت مقبره شهدا در میدان خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مهدی اصفهانیان مقدم عصر پنجشنبه در جلسه ویژه کمیسیون خدمات شهری جهت هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بوستان‌ها از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم تشیع و تدفین شهدا خبر داد و اظهار داشت: از دو هفته قبل مجموعه مدیریت شهری اعم از مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری این مراسم به میدان آماده‌اند.

وی دفن ۶ شهید گمنام در بوستان‌ها را افتخاری برای قم دانست و افزود: شهرداری قم در تمام مراحل از تشیع تا تدفین و ساخت مقبره شهدا با تمام امکانات در میدان است و از این پس باید برنامه‌های این بوستان‌ها با قداست شهدا برگزار شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بوستان‌هایی که شهدا در آن دفن می‌شوند باید هیأت امنا داشته باشند و برنامه‌های فرهنگی آن‌ها متفاوت از سایر بوستان‌ها اجراشده و به کانون تجمع خانواده‌های متدین و بسیجیان در شهر تبدیل شود.

وی تأکید شهردار قم را بر حفظ شأن شهدا در بوستان‌ها یادآور شد و گفت: با وجود اینکه این برنامه در بودجه دیده نشده اما تمام‌کارها از ساخت باکس بتنی و فضاسازی، تبلیغات محیطی تا مقدمات اولیه برای ساخت مقبره انجام‌شده است.

اصفهانیان مقدم تأکید کرد: با وجود تمام‌کارهایی که انجام‌شده اما باید کار مردمی پیش برود و پیشانی کار به دست مردم انجام شود همچنین این کار باید باشکوه تمام در شهر قم انجام شود زیرا قم به تعبیر مقام معظم رهبری شهر قیام و اقامه است و باید الگوی کشور باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تک‌تک بوستان‌ها بازید شده و هر کاری نیاز است در بوستان‌ها انجام خواهد شد تا بهترین‌ها برای شهدا رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha