کد خبر 231523
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

پیام آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید هسته‌ای به مدافعان آزادی + فیلم

پیام آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید هسته‌ای به مدافعان آزادی + فیلم

آرمینا رضایی نژاد فرزند شهید هسته‌ای داریوش رضایی نژاد خطاب به مدافعان آزادی پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید هسته ای خطاب به مدافعان آزادی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی پیامی انگلیسی در فضای مجازی منتشر کرد.

در متن پیام آمده است: « ای مدافعان آزادی، ای نجیبان، آیا رنج کودکان غزه را نمیبینید؟ تا کی سکوت؟ کجا هستند مردمی که تحمل دیدن اشک کودکان غزه را ندارند؟ اشک کودکان سیلی خواهد شد که اسراییل را نابود خواهد کرد. ای جماعت جوانمرد، همچون موسی دریای مدیترانه را با کشتی حامل کمک های بشردوستانه بشکافید و محاصره غزه را بشکنید. بر ظالم بتازید و مظلوم را یاری کنید. مردم غزه تشنه یک قطره آب هستند. برخیزید و یک قطره آب به کودک فلسطینی برسانید. مردم دنیا تشنه عدالت هستند. بپا خیزید و عدالت را اجرا کنید. ای بندر غزه ما می آییم. با شیرخشک برای بچه ها، با آجر برای ساختن خانه‌ها، با سوخت برای تولید برق، ای بندر غزه ما میآییم.به زودی می آییم. ما برای غزه جان میدهیم.»

گفتنی است، سومین دانشمند شهید هسته‌ای، داریوش رضایی نژاد بود. وی یکی از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بود که در غروب اول مرداد ۱۳۹۰ همراه همسر و فرزند خود در مقابل درب خانه‌اش هدف سوءقصد ۲ موتور سوار قرار گرفت و به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha