کد خبر 231518
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

ناتو از مردم اوکراین به‌عنوان گوشت جلوی توپ استفاده می‌کند

ناتو از مردم اوکراین به‌عنوان گوشت جلوی توپ استفاده می‌کند

رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز اعلام کرد: ناتو از مردم اوکراین به‌عنوان گوشت جلوی توپ استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ سرگئی ناریشکین رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: غرب به دنبال آن است که اپوزیسیون افراگرا در کشورهای مستقل مشترک المنافع را برای ایجاد محرکی به منظور ترغیب بی ثباتی اوضاع در این کشورها متحد کند.

رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در این ارتباط اضافه کرد: ناتو از مردم اوکراین به عنوان گوشت جلوی توپ در تجاوزات خود به روسیه استفاده می کند.

سرگئی ناریشکین در ادامه تلاش اوکراین برای اجرای ضدحمله در سال ۲۰۲۳ را یک شکست کامل توصیف کرد و افزود: آنها (تلاش های ضدحمله) شکست خوردند. ما این موضوع را به عنوان شکست کامل توصیف می کنیم. اوکراین هیچ موفقیتی در میدان نبرد به دست نیاورده است. متحمل خسارات محسوس و تا حدی غیرقابل جبران در نیروی انسانی و تجهیزات نظامی شده است.

وی در حاشیه نوزدهمین نشست روسای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای مستقل مشترک المنافع در مینسک اضافه کرد: راهبرد مقامات اوکراین و رژیم کی‌ یف یکسان است - ادامه خصومت‌ ها و عدم مذاکره با روسیه.

ناریشکین در این رابطه گفت که اهداف مسکو در ارتباط با عملیات ویژه این کشور در اوکراین بدون تغییر باقی مانده است.

رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در پایان گفت: روسیه باید همه عواملی را که امنیت مسکو را تهدید می کند، حذف کند. شرط شماره یک برای این امر غیرنظامی کردن اوکراین و وضعیت غیرمتعهد و بی طرف این کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha