کد خبر 231511
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب

برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب

اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم آقای محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی قرآن، آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی به تبیین یکی از آیات قرآن کریم درباره قیام برای خدا پرداخت و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را نمونه کامل و بارز قیام برای خدا در همه عرصه‌های روشنگری اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دانست.

در این مراسم هم‌چنین، آقای مهدی سماواتی به قرائت دعای توسل پرداخت و آقای مهدی رسولی در رثای صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها مرثیه‌سرایی کرد.

امسال با توجه به ادامه شیوع برخی بیماری‌های واگیر و تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) هم‌چون سال قبل با حضور تعدادی از عزاداران از جمله خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود و میزبانی از همه مشتاقان عزاداری امکان پذیر نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha