کد خبر 231417
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

گزارش لحظه به لحظه «حیات» از اخبار و حواشی دربی پایتخت؛

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه/ درگیری لفظی تماشاگران دو تیم

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه/ درگیری لفظی تماشاگران دو تیم

دربی شماره ۱۰۲ پایتخت از ساعت ۱۶:۱۵ بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ سرانجام دربی شماره ۱۰۲ پایتخت از راه رسید و دو تیم پرسپولیس و استقلال در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در شرایطی فردا برگزار شد که پرسپولیس بعد از چند بازی بدون برد، مقابل هوادار توانست رنگ سه امتیاز را ببیند و امیدوار است برنده دربی هم باشد تا به یک‌امتیازی استقلال در جدول برسد و از طرف دیگر، با روحیه‌ای بسیار خوب، لیگ را ادامه دهد. آنطرف میدان هم استقلال که بعد از برتری مقابل تراکتور، در دو بازی آخرش پیروز نشده، به دنبال این است که بعد از مدتها، رقیب سنتی را در دربی شکست دهد تا تداوم صدرنشینی این تیم، با یک اتفاق ویژه همراه باشد.

با گزارش لحظه به لحظه از اتفاقات و حواشی پیرامون این بازی با ما همراه باشید:

۱۵:۰۰- ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی:

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه


۱۴:۴۵- هواداران دو تیم که در قسمت روبه‌روی جایگاه حضور دارند در فاصله دو ساعت به آغاز بازی درگیری لفظی پیدا و بطری به سمت هم پرتاب کردند. علی‌رغم اینکه بانوان هوادار طرفدار هر دو تیم در جایگاه مشخص شده خود مستقر هستند، اما باز هم ناسزاهایی از سوی هواداران شنیده می‌شود.


۱۴:۳۰- کاروان تیم استقلال در ساعت ۱۴:۲۰ وارد ورزشگاه آزادی شد و مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت.


۱۴:۱۵- زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای بازدید از شرایط چمن به زمین آمد با تشویق شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد. در این لحظه هواداران استقلال به سمت سرمربی پرسپولیس بطری پرتاب کردند. این حرکت هواداران استقلال با واکنش پرسپولیسی‌ها روبه‌رو و باعث شد شعارهای زیادی علیه هم سر دهند. در این لحظه سرمربی پرسپولیس هم به رختکن رفت.


۱۴:۰۰- جمعیتی در حدود ۲۰ هزار نفر بیش از دو ساعت مانده به شروع بازی در ورزشگاه آزادی حضور دارند که لحظه به لحظه به تعداد تماشاگران اضافه می‌شود.


۱۳:۵۰- در راهروهای ورزشگاه آزادی اقدام جالب توجهی انجام شده بود. روابط عمومی ورزشگاه آزادی در اقدامی فرهنگی خواهان اهدای جعبه‌های سیگار از سوی هواداران شده بود و در ازای آن به هواداران هدیه فرهنگی داده می‌شود.


۱۳:۴۵- خودرو حامل داوران عراقی VAR به همراه خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در فاصله ۲.۵ ساعت مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه آزادی شد. 


۱۳:۳۰- زمانی که چند بازیکن استقلال برای آشنایی با شرایط ورزشگاه به زمین چمن آمدند، برای لحظاتی سکوها ملتهب شد که به همین خاطر از آبی‌پوشان خواستند تا زمین چمن را ترک کنند.


۱۲:۵۰- در بیرون از ورزشگاه افرادی حضور دارند که اقدام به فروش بلیت به قیمت چند میلیونی کرده‌اند. خانم هواداری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت که با پرداخت ۴ میلیون تومان بلیت دربی را خریداری کرده است.  این در حالی است که بلیت دربی ۳۰۰، ۱۵۰ و ۷۰ هزار تومان بوده و بلیت ۷۰ هزار تومانی مخصوص بانوان بوده است.


۱۲:۳۰- تصویری از ورزشگاه آزادی کمتر از ۴ ساعت مانده به شروع بازی

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه


 ۱۲:۲۰- تیم داوری دربی ۱۰۲ با حضور در زمین از شرایط چمن بازدید کرد.

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه


 ۱۲:۰۰- ازدحام هواداران مقابل درهای ورودی زیاد است و تعداد زیادی از هواداران دو تیم بدون بلیت پشت در باقی ماندند و ماموران انتظامی از ورود آنها جلوگیری کرده‌اند.


۱۱:۳۰- به دلیل اعلام بارانی بودن امروز هوای تهران از سوی هوا شناسی، روی چمن ورزشگاه آزادی کاور کشیده شده است.

بلیت ۵ میلیون تومانی دربی در بازار سیاه


 ۱۱:۰۰- پلیس از هواداران دو تیم درخواست کرد که به هیچ عنوان بلیت را از بازار سیاه تهیه نکنند و در صورت مشاهده با این موضوع برخورد خواهند کرد. با این وجود بازار سیاه بلیت‌فروشی برقرار است و به گفته برخی تماشاگران بیرون از ورزشگاه با رقم‌های ۴ و ۵ میلیون تومان هم به فروش می‌رسد.


۱۰:۱۰- باشگاه استقلال کلیپی از سیوهای تماشایی حسین حسینی، سنگربان خودش در دیدارهای دربی منتشر کرد.



۹:۴۰- صحبت‌های سرمربیان دو تیم پیش از بازی

نکونام: این بازی مثل تمام بازی‌هاست و سعی می‌کنیم با آنالیز روی نقاط ضعف و قوت‌شان شناخت کافی داشته باشیم و بدانیم چه برنامه‌ای برای بازی خواهیم داشت. این دیدار نیاز به تمرکز بالا دارد و این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده‌ام، باید با تمرکز بازی کنیم و امیدوارم بازی جذابی برای تماشاگران باشد و بتوانیم با نمایشی خوب نتیجه بگیریم.

گل‌محمدی: دربی است و همیشه حساس بوده. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم جا دارد یادی کنیم از پیشکسوتانی که در دوران مختلف خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم ساختند و رکورداران شهرآورد بودند، برای همه آنها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.


۰۹:۳۰ - ترکیب احتمالی دو تیم پرسپولیس و استقلال

لحظه شماری برای حساس ترین رویداد ورزشی فوتبال ایران

 


۰۹:۱۰- پوستر رسمی دو باشگاه برای دیدار امروز

لحظه شماری برای حساس ترین رویداد ورزشی فوتبال ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha