کد خبر 231387
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

جای جای ارتش نشان از عمق اندیشه، فکر، راهبرد و تفکر خلاقانه است

جای جای ارتش نشان از عمق اندیشه، فکر، راهبرد و تفکر خلاقانه است

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بازدید از نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش، گفت: جای جای ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان از عمق اندیشه، فکر، راهبرد و تفکر خلاقانه است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در بازدید از نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش گفت: هرچه بنده در نمایشگاه جلوتر رفتم اطلاعات، شناخت و درکم از ارتش بزرگوار و انقلابی جمهوری اسلامی ایران بیشتر شد. واقعا جای جای ارتش نشان از عمق اندیشه، فکر، راهبرد و تفکر خلاقانه است که پشت این مجموعه اقدامات قرار دارد. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: من پس از مشاهده نمایشگاه احساس کردم در بخش تربیت و آموزش، ارتش فعالیت های بسیار گسترده و عمیقی را انجام داده است. نکته مهم که از نظر بنده بسیار مهم بود تلفیق بین تربیت و آموزش و تمرکز روی تربیت است که اهداف بلند انبیای الهی بوده است. در قرآن کریم در چهار آیه اشاره به تزکیه و تعلیم شده که در سه آیه تزکیه بر تعلیم مقدم شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تلفیق تربیت و آموزش از دیرباز در ارتش آغاز شده و بحمدالله آثار و نتایج آن را هم در این نمایشگاه می بینیم و هم در رفتار و عملکرد بسیاری از فرماندهان و مدیرانی که تربیت شده این مراکز هستند. امیدواریم که در آینده شاهد بالندگی بیشتر ارتش انقلابی در حوزه تربیت و آموزش باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha