کد خبر 231386
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 

نمایشگاه تربیت و آموزش ارتش مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب است

نمایشگاه تربیت و آموزش ارتش مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه در بازدید از نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش گفت: این نمایشگاه بر پایه یک حمکت دانش بنیان مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب ارائه شده است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در بازدید از نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش گفت: واقعا مایه افتخار است که ارتش جمهوری اسلامی ایران اینگونه رشد و بالندگی پیدا کرده است. من در این نمایشگاه یک الگوی حکمرانی را در تعلیم تربیت دیدم. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه نماد تربیت تمدن اسلامی نهفته است، گفت: فرآیند آموزشی که در نمایشگاه ارتش به نمایش در آمده است دارای مولفه های بسیار خوبی از جمله مبنا محوری، بنیان محوری، حکمت محوری و شریعت محوری است که همه این ها از مولفه های حکمت اسلامی و آموزش و تربیت تمدن اسلامی هستند. 

حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه ادامه داد: نکته دیگری که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است موضوع مهم مهارت آموزشی کارکنان وظیفه است. اینکه هر سربازی وارد ارتش می شود با فراگیری یک مهارت از اینجا خارج می شود تا پس از پایان خدمت دارای شغل و درآمد باشد کار بسیار مهمی است و از اثرات رشد تمدنی است که حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب از آن نام بردند. 

خسروپناه در پایان ضمن تشکر از همه رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بنده در دوران دفاع مقدس در برخی عملیات ها را با رزمندگان ارتش همراه بودم و افتخارم این است که خودم را یک ارتشی می دانم. اکنون ارتش به یک بالندگی رسیده است که ما طلبه ها باید در محضر شما درس بخوانیم. امیواریم که بتوانیم از این الگو در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بهره مند بشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha