کد خبر 231362
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

هفته پنجم لیگ بیست‌وسوم؛

گل گهر ۳ امتیاز حساس را از دل آتش بیرون کشید

گل گهر ۳ امتیاز حساس را از دل آتش بیرون کشید

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر با برتری سیرجانی ها به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ دیدار معوقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر میهمان به پایان رسید. علیرضا کوشکی (۱۲) گلزن نیمه اول این دیدار بود.

بهنام برزای و سعید سحر خیزان از گل گهر سیرجان و فرزین معامله گری توسط کوپال ناظمی با کارت زرد جریمه شدند.

برتری گل گهر میمهان در نیمه اول

این دیدار در حالی در هوای ابری آبادان به مصاف هم رفتند پیروزی در این دیدار برای گل گهری ها رو نفتی‌ها اهمیت بالایی داشت. دو تیم پایاپای کار می‌کردند تا روزنه‌ای را برای رسیدن به دروازه یکدیگر پیدا کنند. در ادامه این شاگردان اوزونیدیس بودند که با ایجاد موقعیت خوب توسط علیرضا کوشکی در دقیقه ۱۲ به گل رسیدند تا یک بر صفر از میزبان پیش بیافتند. بعد از گل سیرجانی‌ها بازی را مدیریت کردند تا گلی را دریافت نکنند.

در دقیقه ۳۶ بازی در یک نبرد هوایی بازیکن دو تیم از ناحیه سر با یکدیگر برخورد کردند که شدت برخورد باعث شد تا داور برای مداوای بازیکنان دو تیم بازی را برای دقایقی متوقف کند. در ادامه هم دو تیم بازی را باز هم پایاپای پیش بردند تا نیمه اول این دیدار با برتری گل گهری ها به پایان برسد.

نیمه دوم بی روح و ۳ امتیازی که از دست صنعت نفت آبادان پرید

در نیمه دوم بازی کاملاً از سوی دو تیم کنترل شده اداره می‌شد و توپ در بیشتر زمان بازی در میانه زمین بود و تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه ماند. سرمربیان دو تیم هم تعویض‌های زیادی برای تغییر تاکتیک انجام ندادند اما باز هم دو تیم نتوانستند به گل برسند تا نتیجه بازی در آبادان به سود شاگردان اوزونیدیس شود.

تیم گل گهر سیرجان با پیروزی در این دیدار ۱۷ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر رسید. صنعت نفت آبادان هم با این شکست در رده سیزدهم باقی ماند.

مصدومیت شدید بازیکن صنعت نفت آبادان

در دقیقه ۵۸ بود که علی یوسف بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک برخورد با بازیکنان گل گهر دچار مصدومیت شدید شد و با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد تا احمد شریعت زاده جایگزین علی یوسف شود. هنوز شدت مصدومیت این بازیکن مشخص نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha