کد خبر 231338
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

گوشی سامسونگ تا اطلاع ثانوی ممنوع

گوشی سامسونگ تا اطلاع ثانوی ممنوع

گوشی های جدید اقتصادی سامسونگ در حالی قرار است تا اسفند رونمایی شوند که توصیه می شود خریداران گوشی فعلا دست نگه دارند

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ گلکسی A۱۵ که قرار است جانشین A۱۴ باشد، رسما معرفی شد و حالا طبق روال سال‌های گذشته می‌توانیم در ماه مارس یعنی اسفند خودمان منتظر گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باشیم.

نسل جدید گوشی‌های اقتصادی، میانرده و پرچمدار سامسونگ نهایتا تا اسفند امسال روانه بازار می‌شوند.

مشخصات گلکسی A۱۵ سامسونگ به‌شکلی است که قدرت پردازنده آن درمقایسه با نسل قبلی ۵۰ درصد بهبود پیدا کرده و برخلاف A۱۴ به نمایشگر سوپر AMOLED مجهز شده. سامسونگ همزمان با A۱۵ از A۲۵ هم رونمایی کرده و از طرف دیگر براساس اطلاعات غیررسمی که تا الان منتشر شده، احتمالا تا قبل از عید نوروز چشممان به جمال گلکسی A۵۵ و گلکسی S۲۴ اولترا روشن می‌شود.

گلکسی A۱۵ به‌جای A۱۴

گلکسی A۱۵ در دو نسخه ۴G و ۵G روانه بازار می‌شود که احتمالا مثل سال‌های قبل فقط شاهد عرضه نسخه ۴G در کشورمان خواهیم بود. تراشه هلیو G۹۹ در نسخه ۴G گلکسی A۱۵ می‌تواند قدرت پردازنده آن را درمقایسه با گلکسی A۱۴ تا ۵۰ درصد ارتقا بدهد.

سرور ابری دراک؛ استفاده روزمره از اینترنت با ترافیک بالا

گلکسی A۱۵ برخلاف A۱۴ به‌جای نمایشگر PLS LCD با صفحه‌نمایش سوپر AMOLED طراحی شده و از این نظر پیشرفت قابل توجهی دارد. با این حال گلکسی A۱۵ در بخش دوربین عملکردی شبیه A۱۴ از خودش نشان می‌دهد. چون طبق مشخصاتی که از میانرده‌های اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شده، قرار است گلکسی A۱۵ با همان دوربین‌های سه‌گانه قبلی یعنی حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل، حسگر پنج مگاپیکسل اولتراواید و دوربین دو مگاپیکسل تشخیص عمق راهی بازار شود.

قیمت گلکسی A۱۵ قرار است تفاوتی با A۱۴ نداشته باشد و احتمالا عرضه آن همزمان با اسفند سال جاری به‌عنوان یک مدل تقریبا ۲۰۰ دلاری آغاز می‌شود.

گلکسی A۲۵ به‌جای A۲۴

گلکسی A۲۵ همزمان با A۱۵ معرفی شد و احتمالا مثل سال‌های گذشته باید در اسفندماه منتظر ورود آن به بازار موبایل باشیم. این یکی در سبد گوشی‌های سامسونگ جانشین A۲۴ می‌شود که می‌توانیم یکی از مهمترین پیشرفت‌ها را در بخش پردازنده مشاهده کنیم.

گلکسی A۲۵ به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده که به‌هر حال از تراشه G۹۹ گلکسی A۲۴ اوضاع بهتری دارد. نمایشگر ۶.۵ اینچ سوپر AMOLED همان نمایشگری که قبلا در طراحی A۲۴ از آن استفاده شده. با این تفاوت که نرخ‌بروزرسانی آن از ۹۰ به ۱۲۰ هرتز تبدیل شده است.

گلکسی A۲۵ البته در آیتم دوربین تقریبا با همان ترکیب نسل قبلی خودش طراحی شده و همچنان یک حسگر ۵۰ مگاپیگسل در قاب پشتی آن به‌چشم می‌خورد. این وسط حسگر تشخیص عمق که می‌تواند در ثبت جزییات کاربرد داشته باشد، به‌شکل جزیی ارتقا پیدا کرده است.

گلکسی A۵۵ به‌جای A۵۴

گلکسی A۵۵ طبق روال سال‌های گذشته باید نیمه دوم مارس یعنی مصادف با اوایل اسفند سال جاری به‌شکل رسمی معرفی شود. تا الان فقط یکسری اطلاعات غیررسمی از مشخصات گلکسی A۵۵ سامسونگ منتشر شده و هنوز به‌شکل رسمی از کم‌وکیف گلکسی A۵۵ خبری وجود ندارد.

گلکسی A۵۵ براساس همین داده‌های غیررسمی احتمالا با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ ساخته می‌شود که به‌زبان ساده به‌معنی پیشرفت ۲۵ درصدی در این بخش است. خبرناامیدکننده، اما می‌تواند ادعای یکی از وبسایت‌های خبری نزدیک به سامسونگ باشد که طبق آن انگار گلکسی A۵۵ در بخش دوربین تغییری نسبت به A۵۴ ندارد. آن‌ها ادعا می‌کنند به‌خاطر عملکرد قابل قبول گلکسی A۵۴ در بخش دوربین، امسال گلکسی A۵۵ هم با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل طراحی می‌شود و حسگرهای ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید و پنج مگاپیکسل ماکرو هم کنار آن قرار می‌گیرند.

گلکسی A۵۴ از طرف دیگر با همان باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت و همان آداپتور ۲۵ وات انتظارمان را می‌کشد. نمایشگر سوپر AMOLED با وضوخ تمام HD هم یکی دیگر از مشخصات فنی میانرده جدید سامسونگ خواهد بود.

گلکسی S۲۴ اولترا به‌جای S۲۳ اولترا

S۲۳ اولترا فعلا بهترین پرچمدار سامسونگ است، اما آرام‌آرام باید این لقب را برای گلکسی S۲۴ اولترا کنار بگذاریم.

گلکسی S۲۴ اولترا مثل گلکسی S۲۳ اولترا دارای نمایشگر ۶.۸ اینچ است که البته نمایشگر آن از حالت خمیده به‌شکل تخت طراحی شده. این وسط احتمال افزایش روشنایی نمایشگر S۲۴ اولترا به دو هزار و ۵۰۰ نیت می‌تواند رکورد جدیدی برای پرچمداران سامسونگ باشد.

گلکسی S۲۳ اولترا در بخش دوربین آنقدر قوی است که می‌تواند در یکسری از حالت‌ها موی دماغ گوشی‌های گرانقیمت آیفون باشد. حالا از همان حسگر قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسل گلکسی S۲۳ اولترا به‌عنوان حسگر اصلی گلکسی S۲۴ اولترا استفاده شده، اما ممکن است سنسور تله‌فوتو آن از ۱۰ به ۵۰ مگاپیکسل تبدیل شود. اضافه شدن چیپست اسنپدراگون هشت نسل سوم هم یکی دیگر از شایعات جذاب پیرامون گلکسی S۲۴ اولتر است که می‌تواند از دوترابایت حافظه‌داخلی پشتیبانی کند.

به گزارش «حیات»؛ بنابراین متاضیان گوشی سامسونگ می بایست تا اسفند ماه منتظر رونمایی از محصولات جدید این برند باشند. شما نیز دست نگه دارید تا مدل های جدید این گوشی را تست کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha