کد خبر 231271
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

ورود پیکر ۵ شهید خوشنام به بندرعباس 

ورود پیکر ۵ شهید خوشنام به بندرعباس 

خانواده شهدا و جمعی از مردم شهید پرور هرمزگان، پیکر مطهر ۵ شهید گمنام از طریق فرودگاه بندرعباس وارد این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان استانی از جمله استاندار، مسئولین قضایی، انتظامی، نظامی و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مراسم استقبال از 5 شهید گمنام قدسی‌مقام در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس برگزار و سپس این پیکر این شهدای والا مقام به معراج شهدای بندرعباس در حسینیه عاشقان ثارالله منتقل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در این زمینه گفت:‌ هرمزگان در این روزها منتهی به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود که 5 شهید امروز وارد استان شده و پیکر یک شهید والامقام دیگر نیز به زودی به استان منتقل خواهد شد.

وی افزود: زمان تشییع این شهیدان گرانقدر همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها در روز 26 آذر در شهر بندرعباس از مقابل پارک شهید دباغیان تا مصلی این شهر (مسجد جامع) تشییع خواهد بود و سپس به مناطق مختلف استان جهت تدفین منتقل می‌شوند.

رضا رکن الدینی گفت: قرار است پیکر مطهر این شهدا در روستای شمیل، فاریاب رودان، شهرداری بندرعباس، شهرک شهید سلیمانی و تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) استان تدفین شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha