کد خبر 231250
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

پایان رأفت در گفتگو با «حیات»:

اختلافات را تا بعد از این بازی کنار بگذارید

اختلافات را تا بعد از این بازی کنار بگذارید

پیشکسوت پرسپولیس از عوامل این تیم خواست اگر اختلافی میانشان وجود دارد تا بعد از دربی آن را فراموش کنند.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار داشت: وضعیت پرسپولیس که خوب نیست و در طول هفته گذشته هم من و هم چند تن دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس در این خصوص صحبت کردیم. مسائل و مشکلاتی که وجود دارد از ابتدای فصل مشخص بود و بارها به آن اشاره شد ولی گوش شنوایی برایش وجود نداشت و نتیجه‌اش این شد که در 4 بازی پیاپی لیگ برتر که 3 بازی آن نسبتاً سبک بود 2 تساوی، یک شکست و یک برد خفیف را شاهد باشیم و لیگ قهرمانان آسیا هم در شرایطی که انتظارش را نداشتیم به آن شکل تمام شود. اگر پیشکسوت انتقاد می‌کند دلسوز است و نباید به منتقدین حمله شود و یا کسی فکر کند ما سنگ خودمان را به سینه می‌زنیم و به فکر منافع خودمان هستیم.

وی افزود: اگر من نوعی می‌گویم بر فرض گل‌محمدی در تفکراتش نیاز به تجدید نظر دارد دشمن او نیستم و قرار نیست که جای او را روی نیمکت بگیرم. اگر از خیلی زودتر و تا پیش از کسب این نتایج به انتقادات گوش داده می‌شد کار به اینجا نمی‌رسید که منِ نوعی یا امثال من بخواهیم بابت حذف از آسیا و اختلاف با صدرجدول لیگ برتر انتقاد کنیم. به هر جهت مشکلاتی که وجود داشت اینجا گریبان پرسپولیس را گرفت و به تیم ضربه زد و الان هم منِ نوعی چه انتقاد کنم چه نکنم کار از کار گذشته و جو و فضای سنگینی هم که ایجاد شده است هم مقصرش ما نیستیم. مردم از پرسپولیس انتظار دارند و انتظارشان هم به جا و به حق است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رفتار تماشاگران با بازیکنان و کادرفنی در پایان بازی با الدحیل گفت: این رفتار به هیچ وجه و با هیچ توجیه و بهانه‌ای قابل دفاع نیست. تماشاگران پرسپولیس همیشه نمونه بودند و هستند و خواهند بود و نباید با رفتار یک عده زیر سوال بروند. گل‌محمدی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و حق او نیست که با چنین برخوردی مواجه شود. من خودم منتقد او هستم ولی نباید زحماتش در این سال‌ها برای تیم زیر سوال برود و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در ورزشگاه آزادی نباشیم.

رأفت در مورد دربی پایتخت هم گفت: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و برای هواداران هم مهم است. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد هم از لحاظ جدولی برایش خوب است و هم از لحاظ روحی و روانی تیم ریکاوری می‌شود و می‌تواند به مسابقات برگردد. کادرفنی هم از زیر فشاری که در آن قرار دارد کمی خلاص می‌شود ولی اگر خدای نکرده شکست بخورد اوضاع به مراتب بدتر خواهد شد. به نظرم اگر هم اختلافی درون مجموعه وجود دارد کنار گذاشته شود و کل تیم و مجموعه همدل باشند تا این بازی مهم به سود پرسپولیس تمام شود و وقت برای اختلاف نظر و دامن زدن به اختلافات وجود دارد.

رأفت در مورد نتیجه این بازی گفت: نتیجه بازی اصلاً قابل پیش بینی نیست. هیچکدام از دو تیم در شرایط ایده‌آل قرار ندارند. شاید روی کاغذ وضعیت استقلال بهتر به نظر برسد ولی آنها هم در دو بازی اخیر موفق به پیروزی نشدند. به نظرم تمرکز بالاد در بازی و روحیه خوب می‌تواند به یک تیم در کسب برتری کمک کند و امیدوار پرسپولیس در این شرایط به پیروزی برسد چرا که به آن نیاز مبرم دارد. سوای این مسائل امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و دو تیم از یک بازی پر هیجان لذت ببرند.

وی در پایان با اشاره به حضور خانم‌ها در ورزشگاه خاطرنشان کرد: اتفاق خیلی خوبی است و آن را به فال نیک می‌گیرم. جای خانم‌ها در ورزشگاه در دربی‌ها واقعاً خالی بود و امیدوارم به مرور زمان سهمیه آنها بیشتر هم شود و به جایی برسد که نیمی از سهمیه ورزشگاه برای خانم‌ها باشد. آنها هم تیمشان را دوست دارند و حق دارند برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha