کد خبر 231240
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

ستار همدانی در گفتگو با «حیات»:

دربی پرگلی را شاهد نخواهیم بود/ حضور بانوان فضای سکوها را سالم‌تر می‌کند

دربی پرگلی را شاهد نخواهیم بود/ حضور بانوان فضای سکوها را سالم‌تر می‌کند

پیشکسوت استقلال در رابطه با دربی پایتخت و برنده احتمالی این بازی صحبت کرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال پیش از دربی اظهار داشت: استقلال شاید از لحاظ موقعیت و جایگاه در جدول وضعیت خوبی داشته باشد ولی دو تساوی پیاپی در دیدارهای اخیر و عدم موفقیت در گلزنی در بازی با فولاد، نگران کننده به نظر می‌رسد. اگر استقلال با برد به دربی آمده بود شرایط فرق می‌کرد ولی حالا به نظر می‌رسد مشکلاتی در تیم وجود دارد که در دربی هم به قوت خودش باقی است و امیدوارم در این بازی عملکرد آبی‌پوشان با دو تقابلی که مقابل ذوب آهن و فولاد داشتند متفاوت باشد. از سمت دیگر پرسپولیس هم وضعیت مناسبی ندارد و می‌تواند یک پوئن مثبتی برای استقلال باشد تا از ناکامی‌های اخیر این تیم بهره ببرد و نتیجه را به سود خودش تمام کند.

وی در مورد این دیدار اظهار داشت: معمولاً در بازی‌های بزرگ این چنینی که دو تیم با چاشنی احتیاط وارد زمین می‌شوند، میانه میدان خیلی مهم است و هر تیمی که بتواند در خط هافبک میدان داری کند و وسط زمین را در اختیار بگیرد می‌تواند سوار بازی باشد. من فکر می‌کنم خط هافبک هر ۲ تیم واقعاً می‌تواند موثر باشد هر تیمی که بتواند در خط میانی و یک سوم میانی کار را خوب پیش ببرد حتما می‌تواند موفق‌تر باشد و بازی را ببرد. مشکل اصلی استقلال این است که در خط دفاعی با کمبود بازیکن روبروست و سلیمی و مرادمند هم مصدوم هستند و به همین دلیل احتمالاً نکونام مثل دیدارهای اخیر از روزبه چشمی در خط دفاع استفاده می‌کند در حالیکه به نظرم روزبه در پست هافبک به مراتب کارایی بیشتری دارد و آن وسط زمین را می‌تواند برای استقلال جمع کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: نقطه قوت پرسپولیس از نظر من ناحیه دفاع و دروازه این تیم است. زوج گولسیانی و کنعانی زادگان خوب عمل می‌کنند و نفوذ به آنها کار راحتی نیست و پشت سرشان هم بیرانوند ایستاده که به این راحتی نمی‌توان به او گل زد، خصوصاً که انگیزه زیادی برای ثبت کلین شیت در این بازی خواهد داشت. آنها به هماهنگی و انسجام خوبی دست پیدا کردند که می‌تواند برگ برنده این تیم در دربی باشد. خط حمله استقلال کار سختی برای بازکردن دروازه پرسپولیس خواهد داشت.

همدانی در مورد پیش‌بینی از نتیجه بازی هم توضیح داد: بازی را که نمی‌توان پیش بینی کرد ولی امیدوارم استقلال بتواند با یک گل برنده شود. من بعید می‌دانم بازی پرگلی را شاهد باشیم چرا که دو تیم در خط حمله با مشکل روبرو هستند و خط حمله قدرتمندی تا اینجای فصل از هیچکدام ندیدیم پس احتمال اینکه بازی صفر - صفر شود یا نهایتاً یک گل داشته باشد زیاد است و امیدوارم استقلال بتواند با سه امتیاز از این بازی خارج شود.

وی در پایان گفت: بابت حضور خانم‌ها در ورزشگاه خوشحالم و امیدوارم و حتم دارم که این حضور باعث سالم‌تر شدن فضای ورزشگاه خواهد شد و هواداران از توهین و فحاشی امتناع خواهند کرد. امیدوارم هواداران این مسائل را رعایت کنند و بدون توهین به تیم مقابل فقط تیم خود را تشویق کنند که بازی در مسایل فنی پیش برود و حاشیه‌ای نداشته باشد. این می‌تواند یک اتفاق خوب باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha