کد خبر 231014
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

سخنگوی دولت مطرح کرد؛

موافق تولید پراید نبودیم/ بیش از ۶۰ مدیر دولتی برکنار شدند

موافق تولید پراید نبودیم/ بیش از ۶۰ مدیر دولتی برکنار شدند

سخنگوی دولت گفت: ۲۰۰ تاکسی برقی را طی هفته جاری به شهرداری کرج تحویل می‌دهیم. نهضت تولید خودروهای برقی شروع شده است. دیگر کسی نمی‌تواند پراید صفر بخرد؛ ما موافق تولید پراید نبودیم.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، علی بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: در دولت سیزدهم حدود ۱۵ هزار تخت بیمارستانی اضافه شده است، ۵۰۰ پروژه درمانی طی این دو سال تکمیل شده که بیش از ۱۰۰ طرح ناظر بر مناطق محروم بوده است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار طرح در حوزه پروژه‌های بهداشتی تکمیل و بهره برداری شدند.

۵ خودرو تیراژ بالا و سهل‌التولید را به خاطر استاندارد پایین کنار گذاشتیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه در طول سال ۱.۵ میلیون خودرو نیاز داریم؛ ولی در گذشته تولید خودرو زیر ۸۰۰ هزار بوده است، بیان کرد: ۵ خودرویی با وجود آنکه تیراژ آن بالا بود و سهولت تولید آن برای دولت زیاد بود به خاطر استاندارد پایین از خط تولید کنار گذاشته شد.

طی هفته جاری ۲۰۰ تاکسی برقی تحویل شهرداری کرج می‌شود

بهادری جهرمی همچنین تأکید کرد: ۲۰۰ تاکسی برقی را طی هفته جاری به شهرداری کرج تحویل می‌دهیم. نهضت تولید خودروهای برقی شروع شده است. دیگر کسی نمی‌تواند پراید صفر بخرد؛ ما موافق تولید پراید نبودیم.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۷۱ هزار و ۵۲۲ مسکن در مراحل تکمیل قرار دارند، ادامه داد: ۱.۵ میلیون قطعه زمین برای نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

«فساد چای» یکی از نتایج گشت ارشاد مدیران بود

سخنگوی دولت در مورد پرونده «فساد چای دبش» گفت: یکی از نتایج گشت ارشاد مدیران شناسایی «فساد چای» در سال اول دولت بوده است. در دولت‌های قبلی داشتیم اگر فسادی در آن دولت اتفاق می‌افتاده نهادهای نظارتی بیرونی دخالت می‌کردند که حتی با مقاومت دولت روبرو می‌شدند. دولت سیزدهم خود پیشگام مبارزه با فساد شده است.

بهادری جهرمی تأکید کرد: بیش از ۶۰ مدیر دولتی در طول دولت سیزدهم برکنار یا جابجا شدند.

«بانک‌ها غلط می‌کنند بنگاه‌داری بکنند» نگاه دولت بوده، هست و خواهد بود

وی با تأکید بر اینکه نگاه دولت این بوده که بانک‌ها را در جهت صحیحی که باید می‌رفتند ساماندهی کند، اظهار داشت: مؤسسه مالی و اعتباری نور که ناتراز بود ساماندهی شد. دولت برای سایر مؤسسات مالی و بانک‌های ناتراز برنامه دارد و آن‌ها را رصد و تراز می‌کند. امروز فقط یک بانک دولتی زیان‌ده داریم. «بانک‌ها غلط می‌کنند بنگاه‌داری بکنند» نگاه دولت بوده، هست و خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha