کد خبر 230939
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

صبح امروز انجام شد؛

بازدید وابستگان دفاعی و نظامی ۲۳ کشور خارجی از نمایشگاه ارتش

بازدید وابستگان دفاعی و نظامی ۲۳ کشور خارجی از نمایشگاه ارتش

وابستگان دفاعی و نظامی ۲۳ کشور خارجی از اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، صبح امروز مستشاران نظامی ۲۳ کشور خارجی مقیم تهران از اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش بازدید کردند.

در این مراسم وابستگان دفاعی و نظامی کشورهای آلمان، سوریه، ترکمنستان، چین، الجزایر، برزیل، اوکراین، اسلواکی، روسیه، ترکیه، عراق، ارمنستان، کره جنوبی، کره شمالی، بلغارستان، عمان، هند، قزاقستان، جمهوری چک، پاکستان،  بلغارستان، اندونزی، یونان حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سخنرانی شد و تصاویری در این خصوص در قالب اسلاید برای مهمانان به نمایش درآمد.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه در این نمایشگاه چگونگی فرایند ساخت انسان را به نمایش گذاشتیم گفت: نظام آموزشی ارتش در فرآیند چهار گانه را طی می‌کند.

وی عنوان کرد: برابر یک قاعده جهانی در حوزه نظامی، ارتش‌ها یا آموزش می‌بینند یا برای عملیات آماده می‌شوند. ارتش‌ها باید نیازهای صحنه عملیات آینده را امروز آموزش بدهند.

معاون تربیت و آموزش ارتش ادامه داد: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴ حوزه نیروهای هوایی، زمینی، دریایی و پدافند است که تخصص‌هایی دارند. ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بروزرسانی تخصص‌ها با شرح توانمندی‌ها، متناسب با تهدیدات صحنه، سرفصل ها، متون آموزشی و برنامه ریزی آموزشی را اجرا می‌کنیم.

شیخ بیان کرد: آموزش زمانی بروز می‌شود که بتوانیم نیازهای صحنه را به شرح توانمندی اجرا کنیم. برای ما صحنه‌های عملیاتی دنیا، به عنوان کارگاه آموزشی برای بروزرسانی آموزش‌هاست. 

معاون آموزش و تربیت ارتش در پایان گفت: ما در این نمایشگاه، ابزار و تکنولوژی‌های آموزش را عرضه نکردیم به امید خدا در نمایشگاه‌های بعدی این کار را انجام خواهیم داد. 

در ادامه این مراسم، حاضرین از نمایشگاه آموزش و تربیت بازدید به عمل آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha