کد خبر 230923
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

در دستگیری زمین‌خواران اردبیل ۷ نفر راهی زندان شدند

در دستگیری زمین‌خواران اردبیل ۷ نفر راهی زندان شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در قالب چهار پرونده زمین‌خواری، هفت نفر از زمین‌خواران در اردبیل دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار جواد تقوی شامگاه یکشنبه در نشست پلیس اقتصادی اردبیل، اظهار داشت: پلیس اقتصادی استان اردبیل با نظارت و دقت لازم در روزهای گذشته موفق شد تا زمین‌خواران را با همراهی یگان‌های حفاظت اراضی کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری شناسایی کرده و نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام کند.

وی تصریح کرد: در قالب این چهار پرونده زمین‌خواری، 139 میلیارد و 800 میلیون ریال فساد و رشوه زمین‌خواران کشف و بیش از 250 هزار و 450 متر مربع زمین از آنها به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این زمینه هفت نفر از زمین‌خواران دستگیر و با تحویل به مراجع قضایی راهی زندان شدند.

تقوی افزود: دومین مرحله طرح مبارزه با زمین‌خواری در استان اردبیل آغاز شده و در قالب آن با همکاری نهادهای اجرایی و قضایی سعی بر این است تا جلوی سوءاستفاده‌های زمین‌خواران گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنان تلاش بر این است تا دیگر عوامل دخیل در حوزه زمین‌خواری شناسایی و دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: مبارزه بی‌امان با تخلفات اقتصادی به ویژه زمین‌خواری در استان اردبیل ادامه دارد و انتظار می‌رود با مراقبت و اقدامات پیشگیرانه جلوی فعالیت‌های سودجویانه در این بخش گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha