کد خبر 230912
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

قهرمان کشتی مازندران نشان خود را به شهدای گمنام تقدیم کرد

قهرمان کشتی مازندران نشان خود را به شهدای گمنام تقدیم کرد

«مهدی ویسی» کشتی گیر از خطه مازندران در جریان تشییع شهدای گمنام در شهرستان کلاردشت، نشان طلای مسابقات کشتی ارتش های جهان خود را به این شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مهدی ویسی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ارتش های جهان توانست مدال جهانی را کسب کند و این مدال را به پاس رشادت و ایثارگر شهدا به نمایندگی به شهدای گمنام که در شهرستان کلاردشت تشییع شد، ‌ اهدا کرد.

این کشتی جوان نام آور مازنی این اقدام را برای قدردانی از جانشفانی شهدا عنوان کرد و گفت که با توجه به همزمانی تشییع شهدای گمنام در مازندران و شهرسان کلاردشت مدال جهانی خود را به این شهدا اهدا کردم.

مسابقات کشتی نظامیان جهان اخیرا با حضور ۱۸ تیم در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد و مهدی ویسی با برتری مقابل همه حریفان در ۵۷ کیلوگرم طلایی شد.

همزمان با ایام شهادت فاطمه الزهرا (س)، پیکر ۱۳ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس پنجشنبه ۱۶ آذرماه با ورود به مازندران در شهرهای مختلف استان در حال تشییع است.

پیکر این شهدای گمنام از طریق محور سوادکوه وارد مازندران شد و مردم شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه میزبان شهدای گمنام بودند.

پیکرهای مطهر شهدای گمنام در قالب ۲ کاروان دانشگاهی و کاروان عمومی به شهرستان‌های مختلف استان اعزام می‌شوند و برنامه‌های استقبال و وداع با آلاله‌های زهرایی در حال برگزاری است.

مردم شهرستان نکا صبح پنجشنبه ۱۶ آذر میزبان ۲ کاروان شهدای گمنام بودند و عصر همان روز یکی از کاروان‌های شهدای گمنام در یادواره امیر سرلشکر خلبان احمد کشوری در سیمرغ حضور یافت و با حضور یک کاروان مراسم وداع در مصلای نکا برگزار شد.

شهدای گمنام صبح جمعه هفدهم آذرماه مهمان دانشگاه‌ها و مدارس امیرکلای بابل بود و عصر همین روز یکی از کاروان‌ها به شهرستان بهشهر عزیمت کرد.

مردم شهید پرور و قدرشناس شهرستان تنکابن نیز روز شنبه هجدهم آذرماه میزبان هر ۲ کاروان شهدای گمنام بودند و کاروان دانشگاهی شهدای گمنام در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های ساری روز یکشنبه نوزدهم آذر ماه برگزار شد.

طبق برنامه کاروان عمومی شهدای گمنام ساعت ۱۴ همین روز در شهرستان کلاردشت و ساعت ۱۸ نیز به عباس آباد اعزام شد.

دوشنبه بیستم آذرماه کاروان دانشگاهی در شهرستان آمل، بابلسر و یکی از دانشگاه‌های ساری حضور پیدا می‌کند و در همین روز مردم چالوس میزبان کاروان عمومی شهدای گمنام خواهند بود.

کاروان دانشگاهی شهدای گمنام سه شنبه ۲۱ آذر در دانشگاه آزاد چالوس حضور می‌یابد و کاروان عمومی نیز برای مراسم وداع به پادگان شهید یونسی نوشهر اعزام خواهد شد.

کاروان دانشگاهی در شهرهای جویبار، قائمشهر و سوادکوه در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه حضور یافته و در همین روز مردم شهرستان نور میزبان کاروان عمومی شهدای گمنام هستند.

شهرستان جویبار هم در روز پنجشنبه ۲۳ آذر میزبان ۲ کاروان شهدای گمنام خواهند بود.

طبق اعلام مسئولان مرتبط، مراسم استانی تشییع این شهدا روز ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد و پس از آن پیکرهای مطهر شهدای گمنام برای تدفین به ۱۰ شهرستان منتقل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha