کد خبر 230850
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی:

فروش قسطی لوازم خانگی در بازار کلید خورد

فروش قسطی لوازم خانگی در بازار کلید خورد

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد که از هفته آینده فروش قسطی لوازم خانگی در تهران ازسوی مغازه داران به طور رسمی کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حسین شهرستانی، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه پلاکاردهای فروش قسطی لوازم خانگی در هفته آینده در سه راه امین حضور رونمایی می شود، گفت: کسبه‌ها به فروش قسطی می‌پیوندند.

وی ادامه داد: هر کسبه طرح فروش قسطی خود را دارد. بنابراین مردم می‌توانند طرح هر کسبه را برای خرید لوازم خانگی مطالعه و از میان آنها طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شهرستانی در مورد جزئیات این طرح تاکید کرد: مردم برای اطلاع از جزئیات فروش قسطی لوازم خانگی می‌توانند به سایتی مراجعه کنند که در روزهای آینده ازسوی این اتحادیه اطلاع رسانی خواهد شد.  

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: کسبه بابت فروش اقساطی از بانک ها تسهیلات نگرفته اند و از جیب خود، وارد این طرح فروش شده اند. بنابراین هر کسبه ای متناسب با قدرت فروش خود، طرح فروش قسطی خود را انجام می دهد. 

وی گفت: صنف لوازم خانگی، کالاها را به قیمت رقابتی با کف قیمت بازار و به صورت اقساطی در بازار می‌فروشند.

وی افزود: از ۲ تا ۳ روز آینده فروش اقساطی با تنوع کالاها در مراکز عرضه لوازم خانگی آغاز می‌شود که این اقدام ابتدا در تهران و بعد در سایر استان‌های کشور اجرایی خواهد شد.

عضو هیات مدیره اتحادیه لوازم خانگی تهران تاکید کرد: طرح فروش اقساطی لوازم خانگی به صلاحدید فروشنده بستگی دارد، البته سامانه‌ای طراحی می‌کنیم که فروشندگان با شرایط اقساطی کالاها را بفروشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فروش لوازم خانگی در فروشگاه‌ها واقعی نیست، گفت: عده‌ای به دنبال دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ همچنین واسطه‌ها اقدام به حواله فروشی لوازم خانگی می‌کنند که این کار عادلانه و درست نیست. اینگونه منابع بانک‌ها که به عرضه لوازم خانگی در بعضی از فروشگاه‌ها اختصاص یافته مشکلاتی را برای صنف لوازم خانگی ایجاد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha