کد خبر 230693
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

المپیاد کشوری "ویراکاپ" در کرمانشاه برگزار می‌شود

المپیاد کشوری "ویراکاپ" در کرمانشاه برگزار می‌شود

 دبیر المپیاد ویراکاپ کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات در بهمن ماه امسال به میزبانی کرمانشاه، گفت: علاقمندان تا پنجم دی فرصت دارند برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، علی عادلی، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات "ویراکاپ" به میزبانی کرمانشاه، گفت: متقاضیان شرکت در این مسابقات تا پنجم دی ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

عادلی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ در بازه زمانی پنجم تا ۲۲ بهمن گفت: متقاضیان شرکت در این المپیاد طی روزهای پنجم و ششم بهمن در کرمانشاه با هم به رقابت خواهند پرداخت و نتایج این المپیاد هم ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

عادلی با دعوت از دانش آموزان سراسر کشور برای شرکت در این مسابقات، افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق آدرس الکترونیکی http://www.vira-academy.ir/vira-cup اقدام کنند.

دبیر المپیاد ویرا کاپ در کرمانشاه با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی دانش آموزی، افزود: این مسابقات در رشته‌های چرتکه، رباتیک، ریاضیات، الکترونیک، محاسبات سریع، زبان انگلیسی و لیوان چینی برگزار می شود.

وی یادآور شد: به نفرات برتر جوایز نفیسی اعطا و برگزیدگان به مرحله جهانی راه پیدا خواهند کرد.

عادلی با اشاره به برگزاری این المپیاد با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این المپیاد بتواند نقش تاثیرگذاری در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha