کد خبر 230632
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران مطرح کرد؛

افتتاح زیرگذر کوهک با هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا

افتتاح زیرگذر کوهک با هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: زیرگذر کوهک با هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز شنبه ۱۸ آذرماه آیین بهره برداری از زیر گذر کوهک و راست گرد گل ها با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. 

مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این مراسم گفت: امروز شاهد سومین افتتاحیه پروژه های عمرانی این سازمان در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود. 

وی افزود: اولین پروژه عمرانی این سازمان در سال ۱۴۰۲ پروژه اسپینانس، دومین پروژه افتتاح فاز اول بزرگراه شهیدبروجردی و امروز با افتتاح زیرگذر کوهک و راست گرد پل گل ها شاهد سومین افتتاح پروژه عمرانی هستیم. همچنین تا پایان سال ۱۴۰۲ قرار است ۱۸ پروژه عمرانی دیگر این سازمان نیز  به افتتاح برسد.

صداقتی مطرح کرد: سال ۹۶ و پس از افتتاح پروژه شهید همدانی محلات این منطقه گسست جغرافیایی پیدا کردند لذا اتصال این محلات در دستور کار  قرار گرفت و ساخت زیرگذر کوهک از سال ۹۶ آغاز شد.

صداقتی مطرح کرد: همچنین افتتاح پروژه کاج گل ها در سال پیش سبب باز شدن گره ترافیکی این منطقه شد . این پروژه ۷۰۰ متر طول زیرگذر آن است که رمپ راست گرد آن دسترسی شمال به غرب بزرگراه شهید همدانی را میسر می کند. 

وی با بیان اینکه روند ساخت پروژه کوهک از مهرماه سال ۱۴۰۱ و با تعویض پیمانکار روند مورد قبولی گرفت، افزود:‌ مشکل معارضین این پروژه از طریق سازمان مستغلات رفع شد. ۴۸۰۰ متر دیوار پیش ساخته و ۵۵ هزار متر مکعب خاکریزی در این پروژه صورت گرفته است و حدود ۱۳۰ میلیارد هزینه این پروژه شده است. 

وی گفت: پروژه راست گرد پل گل ها نیز مسیر ۱۲ کیلومتری را به یک مسیر ۲۴۰ متری تبدیل میکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha