کد خبر 230604
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

آبی‌پوشان پایتخت پیش از دربی باید در اهواز مصاف دشواری با فولادی‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدای اهواز میهمان تیم فولاد است. آبی‌پوشان تهرانی در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که شرایط خوبی در جدول دارند و صدرنشین هستند ولی در آخرین دیدار خود مقابل ذوب آهن تن به تساوی دادند تا اوضاعشان کمی تحت تاثیر آخرین بازی قرار بگیرد. این بازی از طرفی تحت تاثیر دربی پایتخت خواهد بود که روز پنجشنبه برگزار می‌شود و دو تیم خواه نا خواه در بازی قبل از دربی کمی چاشنی احتیاط را در دستور کار قرار خواهند داد.

جواد نکونام اگرچه از ابتدای فصل آمار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است اما برای دیدار امروز در شرایط حساس قرار دارد چرا که بازی پیش از دربی برای آبی‌ها بسیار مهم است و به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند.

در دروازه استقلال مثل همیشه کاپیتان این تیم سیدحسین حسینی ایفای نقش خواهد کرد و یک خط جلوتر و در خط دفاعی این تیم با توجه به مصدومیت محمدحسین مرادمند در بازی با تراکتور و دوری او از میادین، نکونام از مثلث روزبه چشمی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی در خط دفاعی استفاده خواهد کرد. استقلال چند هفته است که از سه دفاع مرکزی بهره می‌برد و ظاهراً نکونام از این چینش راضی است. در دو سمت میدان هم کوین یامگا و ابوالفضل جلالی بازی خواهند کرد و به عنوان وینگ بک های استقلال در کناره‌ها وظیفه اورلب و رفت و آمد در خط طولی زمین و نفوذ و کمک به خط حمله از کناره‌ها را دارند.

در بازی قبل هرچند امید حامدی فر از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت اما به دلیل ۳ کارته شدن سرمربی استقلال ریسک نخواهد کرد و او را با توجه به نزدیک بودن دربی در ترکیب قرار نخواهد داد. چرا که حامدی فر اگر مقابل فولاد کارت دریافت کند دربی را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود با وجود این موضوع زبیر نیک نفس جایگزین او در ترکیب استقلال شود. مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند هم دو هافبک دیگر استقلال هستند که مثلث خط میانی را تشکیل خواهند داد.

در خط حمله استقلال عملکرد خوب مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو باعث شده است جواد نکونام با خیال راحت این دو بازیکن را به به کار بگیرد و نفرات بعد را در لیست تعویضی‌ها قرار دهد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با فولاد:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha