کد خبر 230599
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال و در آستانه دربی پایتخت دیدار سختی مقابل هوادار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان هوادار است. سرخپوشان تهرانی در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که شرایط خوبی در چند دیدار گذشته خودشان نداشته و شش بازی بدون برد متوالی در کارنامه خودشان ثبت کردند و در آخرین گام هم با شکستی که مقابل الدحیل قطر متحمل شدند، از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند. این بازی از طرفی تحت تاثیر دربی پایتخت خواهد بود که روز پنجشنبه برگزار می‌شود و دو تیم خواه نا خواه در بازی قبل از دربی کمی چاشنی احتیاط را در دستور کار قرار خواهند داد.

در ترکیب پرسپولیس در این دیدار مثل همیشه علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و کمی جلوتر از او طبق معمول همیشه محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی ولسیانی بازی خواهند کرد و این دو مدافع میانی سرخ‌ها به بیرانوند در محافظت از دروازه کمک می‌کنند. اگرچه گولسیانی به واسطه از دست دادن پنالتی حساس مقابل الدحیل و همچنین نوتیسی که به باشگاه بابت عدم دریافت مطالباتش داده است حسابی تحت فشار است. در کناره‌های خط دفاعی هم دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی در سمت راست و چپ بازی خواهند کرد و چینش دفاعی سرخپوشان نسبت به همیشه دست نخورده باقی خواهد ماند.

در خط هافبک احتمالاً نسبت به دیدارهای اخیر شاهد تغییراتی باشیم و این احتمال وجود دارد شاهد نام بازیکنانی همچون سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی و مسعود ریگی را در ترکیب اصلی پرسپولیس باشیم.

یکی از غایبان پرسپولیس در جدال با تیم فوتبال هوادار شهاب زاهدی است که در بازی با سپاهان پس از دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه از زمین اخراج شد، بنابراین یحیی گل‌محمدی در تقابل امروز خود نام نبیل باهویی را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد که البته این بازی برای مهاجم سرخ‌ها یک محک جدی خواهد بود چراکه پرسپولیس نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز برابر تیم محمود فکری دارد و بی‌شک هواداران قرمز پوش چشم انتظار گلزنی باهویی خواهند بود، همچنین این احتمال وجود دارد که محمد عمری در کنار این مهاجم در خط حمله پرسپولیس قرار بگیرد چرا که در دقایق حضورش مقابل الدحیل قطر عملکرد خوبی داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، نبیل باهویی و محمد عمری

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha