کد خبر 230501
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

فروش و صادرات محصولات دانش بنیان صادرات غیرنفتی را رونق می‌دهد

فروش و صادرات محصولات دانش بنیان صادرات غیرنفتی را رونق می‌دهد

مدیرکل توسعه کسب و کار بین الملل مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: صادرات محصولات دانش بنیان صادرات غیرنفتی را رونق می‌دهد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سیدمجتبی قدم گاهی روز پنجشنبه در گردهمایی شرکت‌های حوزه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته در تبریز با بیان اینکه این رویداد دومین رویداد خارج از مرکز است که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود؛ گفت: طبق برنامه رویدادهای بعدی در زاهدان، شیراز، اهواز و مشهد برگزار خواهد شد تا مشکلات شرکت‌ها در زمینه‌های طرح و برنامه، تبادل فناوری، سرمایه‌های انشانی و توسعه کسب و کار استماع شود.

وی افزود: در این میان دفتر توسعه کسب و کار بین الملل، با هدف تأمین یافتن بازارهای جدید بین المللی برای محصولات دانش بنیان وارد عمل شده تا این محصولات را به کشورهای هدف صادرات کند و برای این کار بازوهای متعددی از جمله کریدور صادرات و باشگاه سرآمدان صادرات دارد.

قدم گاهی با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۵ پایگاه و مرکز صادراتی برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان در کشورهای مختلف مستقر و فعال هستند، اظهار کرد: این پایگاه‌ها از سوی دفتر توسعه کسب و کار، ارزیابی و به اکوسیستم دانش بنیان معرفی شده‌اند و در زمینه‌های ارسال محصول و بازاریابی آماده ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha