کد خبر 230495
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

عضویت ۱۱ هزار فعال قرآنی در صندوق هنر

عضویت ۱۱ هزار فعال قرآنی در صندوق هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۱۱ هزار فعال قرآنی در صندوق هنر عضویت دارند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمدمهدی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی با اشاره به فعالیت صندوق هنر گفت: عضویت تعداد فعالان قرآنی در صندوق هنر به بالای ۱۱ هزار نفر رسیده و همچنین پیشکسوتان و افراد شاخص فرهنگی بالای ۶۰ سال به دلیل مراقبت‌های ویژه درمانی با برخورداری از بیمه تکمیلی از خدمات رایگان برخوردار شدند.

اسماعیلی گفت: فعالیت صندوق هنر بسیار گسترده شده و شاهد حمایت و تجلیل از اصحاب هنر و خبرنگاران در استان‌های مختلف از سوی صندوق هنر هستیم.

وی افزود: در برنامه هفتم توسعه و لایحه دولت و مجلس قرار بر این است تکلیف بیشتری برای صندوق هنر تأمین شود چرا که این صندوق به عنوان پشتیبان اصحاب هنر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در ارتباط با ادغام خبرگزاری‌ها، معاونت جدیدی به عنوان امور رسانه و تبلیغات ایجاد شده در این معاونت شاخص‌های سختگیرانه برای اعطای مجوز خبرگزاری تعیین شده که پس از تصویب هیأت نظارت اعلام خواهیم کرد.

حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این دانشگاه، افتتاح مرکز ماهور (مرکز اصحاب هنر و رسانه) استان مرکزی و بازدید از طرح‌های در حال ساخت کتابخانه مرکزی و تالار مرکزی استان مرکزی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha