کد خبر 230482
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تایباد

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهر «کاریز» این شهرستان موفق به کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرهنگ امیر امیراحمدی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با خودروهای حامل کالاهای ممنوعه، یک دستگاه خودروی سواری که اقدام به بارگیری کالاهای قاچاق کرده بود، در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی تایباد ادامه داد: در بازرسی از این خودروی توقیفی تعداد ۴۰ بسته البسه کاپشن خارجی، هزار و ۸۰ بسته تنباکوی میوه‌ای، ۱۰ کیلوگرم شیر خشت، نوشابه‌های انرژی زا، سیگار و برخی اقلام دارویی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

وی بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

امیراحمدی گفت: با توجه به همجواری تایباد با کشور افغانستان، نیروهای انتظامی و سایر نیروهای مسلح در این منطقه با ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق مبارزه کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: شهروندان باید به منظور حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا از خرید و استفاده از اقلام ممنوعه خودداری کرده و موارد مشکوک را نیز به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha