کد خبر 230371
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

معاون حقوقی بنیاد شهید در دیدار با والدین چند شهید در همدان عنوان کرد:

حضور در منزل شهید عبادت است

حضور در منزل شهید عبادت است

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه شهید را مسجد و حضور در مسجد را عبادت دانست و گفت: حضور در منزل شهید مانند حضور در مجلس عبادت است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ محسن بزرگی عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان ترک، یادگاری و قهاری در همدان، خطاب به مادران این شهدای بزرگوار اظهار کرد: خانه شهید را مسجد و حضور در مسجد را عبادت می دانم. بیت شریف شهیدان نیز محل عبادت عاشقان و عارفان شده است.

وی ادامه داد: هر کاری که برای والدین شهدا انجام می شود جبران صبوری و رنج و زحمت والدین شهید نمی‌شود که اینهمه سال دوری از فرزند شهیدشان را تحمل کردند.

بزرگی همچنین در این دیدارها دیدار با والدین شهید را بهترین و لذت بخش ترین لحظات توصیف و بیان کرد: فقط با این هدف خدمت والدین و خانواده های شهدا می رسیم که از وجود پربرکت شما استفاده کنیم‌

مادران گرانقدر شهدا هم در این دیدارها به ذکر خاطره ای از فرزندان شهید خود پرداختند و یاد و خاطره عزیزانشان را زنده کردند.

صفدریان مدیر کل بنیاد شهید استان نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان در ماه گذشته و ابراز علاقه خانواده شهدا و ایثارگران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: خانواده شهدا همواره شهادت را افتخار و مباهات خود می دانند و در ادامه مسیر فرزندان خود خستگی ناپذیر پای بند آرمانهای نظام هستند.

در پایان این دیدارها نشان سرو مقاومت و ایثار به خانواده شهدا تقدیم شد.

براساس این گزارش، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور حضور و سخنرانی در همایش حقوق شهروندی همدان به این استان سفر کرده است. وی پیش‌تر با والدین شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاجی بابایی دیدار و از جایگاه این بزرگواران تجلیل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha