کد خبر 230332
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در دیدار با امام جمعه همدان:

همکاری تنگاتنگ بنیاد شهید با ائمه جمعه موجب خدمت رسانی بهتر به ایثارگران می‌شود

همکاری تنگاتنگ بنیاد شهید با ائمه جمعه موجب خدمت رسانی بهتر به ایثارگران می‌شود

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همکاری تنگاتنگ بنیاد با ائمه جمعه موجب خدمت رسانی بهتر به ایثارگران و انجام ماموریت‌های بنیاد می‌شود، خواستار دعای خیر امامان جمعه برای کسب توفیقات بیشتر در این خدمت رسانی شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله شعبانی موثق امام جمعه همدان از فراهم شدن این دیدار ابراز خرسندی و تاکید کرد: همکاری تنگاتنگ بنیاد با ائمه جمعه موجب خدمت رسانی بهتر به ایثارگران می‌شود.

وی همچنین خواستار دعای خیر ائمه جمعه برای کسب توفیقات بیشتر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خدمت رسانی به جامعه هدف شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی هم در این دیدار با اشاره به فعالیت خوب بنیاد شهید استان گفت: امسال کنگره ۸ هزار شهید همدان برگزار شد و هر هفته جمعه ها قبل از شروع خطبه ها محضر یکی از خانواده های شهدا هستیم که این ارتباط را به فال نیک می گیریم‌

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا باید احساس کنند مرجعی دارند و یکی نگران وضعیت آنهاست، خاطرنشان کرد: مصوبات مجلس درخصوص تبدیل وضعیت فرزندان شهدا گام خوبی بود اما درعین حال خدمات رسانی به ایثارگران نباید احساس تبعیض در جامعه ایجاد کند.

براساس این گزارش، محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سخنرانی در همایش حقوق شهروندی به استان همدان سفر کرده و در این سفر برنامه دیدارهای متعدد با خانواده های شاهد و ایثارگران، امام جمعه، و استاندار داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha