کد خبر 230273
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

سردار رضایی مطرح کرد؛

لزوم تجزیه و تحلیل ماموریت های پلیس با اولویت سرقت

لزوم تجزیه و تحلیل ماموریت های پلیس با اولویت سرقت

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه تمرکز در اجرای ماموریت ها بسیار حائز اهمیت است، گفت: موضوع تجزیه و تحلیل ماموریت ها خصوصا در حوزه سرقت همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار قاسم رضایی، در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدای ما همواره باعث افتخار و سربلندی هستند و با خون خود در تمام صحنه‌های انقلاب پوزه استکبار را به خاک مالیده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی صورت گرفته است، اظهار کرد: امروز ما آمده‌ایم که به شما خدا قوت بگوییم؛ الحمدلله پلیس استان در کنار مرزبانی در چارچوب فرهنگ سازمانی با روحیه انقلابی و جهادی و در سایه وحدت و همدلی اقدامات خوبی را انجام داده که شایسته تقدیر است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور با بیان اینکه همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین کارکنان انتظامی استان وجود دارد، تصریح کرد: همکاران همواره باید توجه داشته باشند که تمرکز در اجرای مأموریت‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل اقدامات انتظامی به ویژه در حوزه سرقت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: انتظار می‌رود از همکاران عزیزم در خراسان شمالی با همین وحدت و همدلی که وجود دارد، مأموریت‌های خود را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهند.

سردار رضایی افزود: انقلابی عمل کردن، داشتن بصیرت، تعصب به سازمان، اهمیت به نظم و وحدت رویه و در نهایت داشتن روحیه بالا و انس با خانواده همواره مورد توجه و مورد تاکید است.

گفتنی است، در پایان جلسه از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان در راستای اقدامات خوب و تأثیرگذار و انجام مطلوب مأموریت‌های سازمانی در سال جاری با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha