کد خبر 230217
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

قطری ها از تماشاگران زیاد می ترسند

قطری ها از تماشاگران زیاد می ترسند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سخت بودن بازی این تیم مقابل الدحیل گفت: تیم های قطری را با توجه به بازیکنانی که دارند نباید دست کم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مرتضی پورعلی گنجی پیش از دیدار با الدحیل در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر بازیکنی که شرایط بازی کردن دارد اما مصدومیت‌های طولانی مدت به سراغ او می‌آید اذیت می‌شود. دل من هم تنگ شده بود هم برای بازیکنان تیم و هم برای هواداران به همین دلیل امروز به ورزشگاه آمدم تا بازی را از نزدیک ببینم تا روحیه مضاعفی را بگیرم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و هر روز حدود ۴ ساعت تمرین می‌کنم تا چند روز آینده بتوانم عصا را کنار بگذارم و درمان را بهتر ادامه دهم.

مدافع پرسپولیس در خصوص حضور پرشور تماشاگران پس از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بیرون ورزشگاه که بودم دیدم هواداران خیلی زیادی به ورزشگاه آمده‌اند و حتی در دلم گفتم کسانی که بیرون مانده‌اند کجا قرار است بنشینند. حق پرسپولیس، استقلال و همه تیم‌های لیگ برتری است که ورزشگاه‌های خوبی را داشته باشند. ۶ ورزشگاه هم برای شهری مثل تهران که پایتخت است کم است و مسئولان باید بیشتر به این رشته ورزشی که مردمی است توجه کنند. امیدوارم مسئولان هم این صحنه‌ها را ببینند و کاری برای این رسته ورزشی انجام دهند.

پورعلی گنجی در ادامه گفت: با توجه به حضور خودم در تیم‌های السد و العربی تیم‌های قطری بازیکنان با کیفیتی دارند و نباید آنها را دست کم بگیریم. تنها چیزی که در مورد قطری می‌توانم بگویم این است که زمانی که هواداران زیادی ببینند ترس عجیبی در وجودشان نمایان می‌شود که امیدوارم از این فرصت به خوبی استفاده کینم و هواداران با خوشحالی به خانه‌های خود بازگردند.

وی در پایان در خصوص رسیدگی مسئولان به مصدومیت وی گفت: هم باشگاه و هم فدراسیون به من لطف داشتند و به طور کامل کنار من بودند. از قدیم گفتند اگر برای تیمی ۱۰۰ خودت را به کار بگیری قطعاً در حمایت‌های هم مسئولان ۱۰۰ خودشان را می‌گذارند. تا به امروز همه به من لطف داشتند و امیدوارم این روزها هم به خوبی بگذرد و به سلامت برگردم به پرسپولیس و تیم ملی کمک کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha