کد خبر 230199
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

دستگیری سارقان حرفه‌ای تلفن همراه در بهارستان

دستگیری سارقان حرفه‌ای تلفن همراه در بهارستان

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: سیزدهم آبان ماه نیروهای عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان جمهوری تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، مأموران پلیس سریعاً در محل حاضر شده و متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت متواری شدند.

سرهنگ نادری ادامه داد: پس از تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و متهمان برای فرار با اسپری اشک‌آور و سلاح سرد به مأموران حمله‌ور شده که با هوشمندی مأموران و استفاده از شگردهای پلیسی و قانون به کارگیری سلاح متهمان زمین‌گیر و دستگیر شدند.

وی افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند و از متهمان ۴ تلفن همراه سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیق‌های اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha