کد خبر 230196
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

نظام جمهوری اسلامی ایران، نگاه گسترده‌ای به همه انسان‌های جهان دارد

نظام جمهوری اسلامی ایران، نگاه گسترده‌ای به همه انسان‌های جهان دارد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبران عالیقدر دو ملت چین و ایران نظرشان بر برقراری روابط دو جانبه و ممتاز بین دو کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی حیات، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نشست امروز احزاب ایران با لیوجیان چانو وزیر بین الملل چین در وزارت کشور، گفت: ما از همکاری حزب و دولت چین بهره گرفته ایم و روابط دو دولت در کمال حسن تفاهم به ویژه در برنامه همکاری ۲۵ ساله برقرار شد ما در روابط دو حزب بیش از ۲۰سال است که همراه همه احزاب روابط مردمی را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه این دیدار در بردارنده مسئولان حزب دو کشور است، تصریح کرد: امیدواریم این دیدار برای حفظ آزادی عقاید و نظرهای سیاسی و همفکری و همکاری برای هر دو کشور داشته باشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: رهبر انقلاب و رئیس جمهور کشورمان و همچنین رهبر چین آای شی جینگ پی نظرشان برقراری روابط ممتاز و ارتباط همه جانبه بین دو کشور است و بر این موضوع تاکید دارند.

بادامچیان افزود: گسترش روابط دو کشور مستلزم دیدار ها و انتقال تجربیات و تفاهمات سیاسی بین دو کشور در صحنه های بین المللی است. نظام جمهوری اسلامی ایران نگاهی گسترده به همه انسان های جهان در جهت زندگانی شاد، سالم و صلح و سعادت محوری را در همه کشورها و دولت ها خواهان است.

دبیر کل حزب موتلفه اظهارکرد: رهبران چین به استفاده از تجربیات در زمینه اسلام محبت محور به دور از افراط گرایی که مورد سو استفاده دولتهای استکباری و سلطه طلب می باشد را برقرار کرده و در این زمینه از حسن ارتباطات و همراهی شما در حزب چین بهره گرفته ایم.

بادامچیان تصریح کرد: امیدواریم مذاکرات هیات چین با مسئولیت شخصیت برجسته و سیاستمدار کار اموخته میوجیان چائو  و سفیر چین با مسئولان احزاب در ایران و دولت، نهادهای ایرانی بهترین دستاوردها را برای دو ملت داشته باشد.

وی افزود: در مواضع بین المللی در جهت حاکمیت، عدالت، رفاه و جلوگیری از ظلم و اقدامات ضد حقوق بشر اتفاقات موثری رخ دهد. مانند اتفاقاتی که هم اکنون در فلسطین و غزه رخ می دهد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: ملت مظلوم فلسطین مورد آماج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا و برخی کشورهای اروپایی قرار گرقته اند، از دولت چین می خواهیم از نفوذ و موقعیت خود در سازمان بین المللی در پایان بخشیدن به  این ستمگری ها و جنایات اقدام نموده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنید.

وی عنوان کرد: احزاب ایران از همکاری ایران و چین در جهت پیشرفت مسائل سیاسی و اقتصادی کمال تشکر را داشته و خواستار همکاری های بیشتر برای رسیدن به موفقیت های بیشتر هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha