کد خبر 230141
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

تایید گزارش عملکرد کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی

تایید گزارش عملکرد کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: گزارش عملکرد سال 1401 بررسی شد و مورد رضایت اعضای مجمع قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مناف هاشمی در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: مجمع عمومی کمیته برگزار و مباحث مختلفی در آن مطرح شد از جمله موارد صحبت شده که گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ که شش ماه آن مربوط به مدیریت قبلی و ۶ ماه مربوط به مدیریت جدید کمیته ملی المپیک بود، بررسی شد. اعضای مجمع اعلام رضایت کرده و از مدیریت صالح امیری تشکر کردند. ۶ ماهه دوم مربوط به اعضای جدید هیات اجرایی بود که تایید شد. گزارش مطلوبی بود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: گزارش دیگری که مطرح شد مربوط به بازی‌های آسیایی هانگژو توسط من به عنوان سرپرست ارائه شد. هرچند جایگاه ما هفتم بود اما با چالش‌های چند سال قبل و سرپرستی فدراسیون ها، تحریم، بحث اعتباری، کرونا و ... گزارش ارائه و بسته پیشنهادی و حمایتی برای المپیک پاریس توسط خسروی‌وفا مطرح شد. دوستان تاکید کردند این موضوع یک بار دیگر در هیات اجرایی مطرح شود.

*6 شاخص برای مدال آوران طلا تا 200 میلیون تومان پرداخت می کنیم

وی افزود: ما قبلا گفته بودیم با ۶ شاخص برای مدال‌آوران طلا تا سقف ۲۰۰ میلیون پرداخت خواهیم کرد. مرکز نظارت فدراسیون‌ها را رصد می‌کند و ماهیانه متناسب با ۶ شاخص که آکادمی اعلام کند ما پرداختی خواهیم داشت. شاید از ۲۰۰ میلیون تومان یک ورزشکار ۱۱۰ میلیون تومان و یکی دیگر پایه ۱۵ میلیون را بگیرد. به همین خاطر اعداد با هم‌ متفاوت خواهد بود. برای نقره و برنز هم اعدادی پیش‌بینی شده که برای برنز ۶۰ میلیون بود و برای نقره بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون است. این مبلغ از زمان کسب سهمیه است اما اگر دیرتر سهمیه بگیرند مابه‌التفاوت با پیش‌بینی مدال پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha