کد خبر 230112
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

آغاز ساخت هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان

آغاز ساخت هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان از آغاز ساخت هشتمین ایستگاه و دومین ایستگاه آتش‌نشانی در دوره جدید مدیریت شهری کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سیدمصطفی محتشمیان، از آغاز اجرای هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این ایستگاه دومین ایستگاه آتش‌نشانی در مدیریت جدید شهر کاشان محسوب می‌شود و تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در این شهر به هشت ایستگاه می‌رسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در بیان جزئیات این ایستگاه افزود: هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی کاشان جنب میدان قاضی اسدالله طبق بررسی و مطالعات صورت گرفته، جانمایی و طراحی ویژه ایستگاه‌های عملیاتی آتش‌نشانی آن انجام شده است.

وی در بیان جزئیات امکانات هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان تاکید کرد: این پروژه در زمینی به متراژ حدود 650 متر مربع در نظر گرفته شده که طبق نیاز محدوده عملیاتی به صورت ایستگاه دو منظوره اطفاء حریق و امداد و نجات، تجهیز خواهد شد.

محتشمیان ضمن اشاره به نزدیکی بافت تاریخی کاشان در محدوده هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی این شهر ابراز داشت: این ایستگاه آتش‌نشانی امکان پوشش حوادث مناطق پرترافیک مرکزی شهر و بافت سنتی و قدیمی آن محدوده را خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از انجام روند اداری برای تخصیص زمین برای این ایستگاه آتش‌نشانی خبر داد و تأکید کرد: پس از طی مراحل اداری و  در اختیار گذاشتن زمین توسط شهرداری ساخت این ایستگاه عملیاتی آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha