کد خبر 229917
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

رصد هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها توسط ناظرین

رصد هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها توسط ناظرین

رییس ستاد انتخابات کشور گفت:سامانه شفافیت مالی در راستای عدالت انتخاباتی رونمایی شده و هزینه های تبلیغاتی کاندیداها در این سامانه توسط ناظرین و مجریان رصد می شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور عصر یکشنبه در جریان سفر به استان خراسان جنوبی و حضور در ستاد انتخابات این استان به خبرنگاران اظهارکرد: خراسان جنوبی با اتکا بر ظرفیت‌های بی نظیر مردمی و همچنین تعهد و ایمان این مردم همیشه در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و سیاسی در انقلاب اسلامی ایران سرآمد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در ادوار گذشته همواره از استان‌های ممتاز با بیشترین میزان مشارکت انتخابات بوده است، گفت: خدمت به مردم وظیفه مدیران است و اقدامات و پروژه‌های عمرانی خوبی در استان خراسان جنوبی در حال اجرا می‌باشد که این اعتماد و ایمان مردم، وظیفه مسئولین را در خدمت رسانه به همه مردم گرانقدر این استان سنگین‌تر می‌کند.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های واصله و ارائه شده از سوی مدیران، این استان آماده برگزاری انتخابات پُرشور است، افزود: برای تحقق راهبرد سلامت انتخابات در این مقطع از انتخابات عدالت انتخاباتی و سلامت مدنظر ناظران و مجریان انتخاباتی است.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری و حفظ سلامت و امنیت دستگاه‌های گوناگونی در حال فعالیت هستند و مجموعه‌های مختلف دولت به ویژه وزارت ارتباطات و صداوسیما اقدامات خوبی برنامه ریزی و انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی انتخابات کشور ادامه داد: سامانه شفافیت مالی در راستای عدالت انتخاباتی رونمایی شده و همه داوطلبان باید یک شماره حساب داشته باشند که اعلام شده و مطابق با قانون انتخابات هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها در این سامانه توسط ناظرین و مجریان رصد می‌شود.

شاهچراغی با بیان اینکه راهبرد اصلی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری مشارکت انتخاباتی است تصریح کرد: شرایط برای نقش آفرینی مردم فراهم است و تمام گروه‌های مردمی، احزاب، اقشار مختلف و نخبگان باید برای تحقق مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبری تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: به واسطه اقلیم و جغرافیای کشور مشکلات تأمین اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی مناطق احصاء شده است و با وزارت ارتباطات توافق شده است و زیر ساخت‌های ارتباطی در حال تأمین است.

شاهچراغی ادامه داد: نقاطی از کشور که نیاز به تقویت و توسعه ارتباطی دارد، که نقاط و مسائل آنها شناسایی و احصاء شده و تأمین اعتبارات و اقدامات اجرایی در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برای انتخابات الکترونیکی برابر قانون در تمام حوزه‌های انتخابی بالاتر از دو کرسی نمایندگی توافق و جدولی تقدیم شورای نگهبان شده است و ظرف ۱۵ روز آینده نتیجه نهایی به استان‌ها اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha